خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد؛

فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی قرآنی و تعزیه فاطمی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۶۵

اداره‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی خوزستان جشنواره تئاتر خیابانی قرآنی و تعزیه فاطمی استان را برگزار می‎کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با هدف ترویج هنر دینی و قرآنی و استفاده از ظرفیت تئاتر خیابانی و تعزیه در گسترش و تبین مفاهیم دینی و آموزه‎های قرآنی و جهت ایجاد بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ ها و کشف استعداد های ارزشمند تئاتر دینی جشنواره تئاتر خیابانی قرآنی و تعزیه فاطمی در خوزستان برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش تئاتر خیابانی و تعزیه (فارسی و عربی ویژه ایام فاطمیه) و با موضوعات قصص قرآن، سرگذشت پیامبران و امامان معصوم، امربه معروف و نهی از منکر، ترویج اقامه نماز، احکام اولیه و ثانویه، شهدای منا، شهدای حله، شهدای مدافع حرم، تقریب مذاهب و انتظار امام عصر (عج) برگزار خواهد شد.

دبیر خانه جشنواره از کلیه هنرمندان دعوت کرده‌ است بر اساس مفاد و مقررات آمده در فراخوان، آثارنمایشی خود را ارسال کنند.

بخشی از شرایط شرکت در این جشنواره به این شرح است:

هر هنرمند می‎تواند هم‎زمان در هر دو بخش فراخوان شرکت کند.

حداقل زمان نمایش‎های خیابانی، ۲۰ دقیقه و نمایش‎های تعزیه، ٣٠ دقیقه باشد.

ارسال سه نسخه لوح فشرده با کیفیت مناسب به همراه خلاصه نمایش و لیست اعضای گروه به دبیرخانه جشنواره.

هنرمندان استان تا ١٥ آذر ۱۳۹۶ مهلت دارند آثار خود را به نشانی اهواز، خیابان فلسطین، اداره‎ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبقه دوم، معاونت قرآن وعترت ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند با تلفن دبیرخانه ٠٦١٣٣٣۳۴۰۷۹ تماس گیرند.

گفتنی است اعلام نتایج بازبینی آثار ١٥ دی‎ ماه ۱۳۹۶ و زمان برگزاری جشنواره براساس برنامه ‎ریزی انجام‎شده، نیمه اول بهمن  ۱۳۹۶ در یکی شهرستان‎های متقاضی برگزار می‎شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز