خبرگزاری کار ایران

با حضور پنج استان و به میزبانی شهرستان لالی

ششمین سوگواره منطقه‌ای دل نوشته‌های عاشورا برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه‌ی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان گفت: این سوگواره با حضور استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، چهارمحال بختیاری و خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسین براتی  ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا سید الشهداء «ع»،  اهداف سوگواره را توسعه و ترویج نهضت عاشورا، توجه به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و شناسایی ظرفیت‌های هنرمندان و فعالان کانون‌های مساجد اعلام کرد.

 وی اظهار داشت: این سوگواره در سه بخش با محورهای عکس، خوشنویسی و شعر به میزبانی شهرستان لالی اجرا خواهد شد.

 براتی مهلت ارسال آثار را دهم آذرماه ٩٤، داوری و بازبینی را چهاردهم آذرماه ٩٤ و آیین اختتامیه را هیجدهم آذرماه ٩٤ اعلام کرد.

علاقه‌مندان استان خوزستان  جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های دبیرخانه‌ی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان به شماره‌های  ٣٣٣٦٣٥٩٥ و ٣٣٣٦٦١٨٨ و ٣٣٣٣٧٧٧٧  و خارج از استان با شماره‌های ٠٦١٣٣٣٣٧٧٧٧  و ٠٦١٣٣٣٦٦١٨٨ و ٠٦١٣٣٣٣٧٧٧٧ تماس حاصل کنند.

همچنین در شهرستان لالی تلفن‌های ٤٣٢٩٥٨٨٠ و ٤٣٢٩٥٩٩٤  پاسخگوی شهروندان استان خوزستان و تلفن‌های ٠٦١٤٣٢٩٥٩٩٤ و ٠٦١٤٣٢٩٥٩٩٤ و همراه ٠٩١٦٦١٧٤٥٦١  خارج از استان و سایت الکترونیکی  lalikhoz@yahoo.com  آماده‌ی پاسخگویی به کلیه علاقه‌مندان شرکت در سوگواره خواهد بود.

کد خبر : ۳۲۱۶۸۷