خبرگزاری کار ایران

نخستین روز لیگ جهانی والیبال 2016 در تهران آغاز شد

نخستین روز لیگ جهانی والیبال در تهران با دیدار شاگردان خولیو ولاسکو برابر ایتالیا در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدارسیون والیبال، دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی در تهران از ساعت 18 با مسابقه دو تیم آرژانتین و ایتالیا آغاز شد.

سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان این رقابت ها است که درب های آن از ساعت 16 و 45 دقیقه بر روی تماشاگران و علاقمندانی که از طریق اینترنت بلیت تهیه کرده بودند، گشوده شد.

تماشاگران با خرید یک بلیت می‌توانند دو دیدار روز نخست لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی را از نزدیک نظاره گر باشند.

وویچیچ سایکا ناظر و نماینده فدراسیون جهانی والیبال از ساعت 16 در سالن 12 هزار نفری حضور یافت تا آخرین هماهنگی ها را برای شروع مسابقات انجام دهد.

سه خبرنگار از کشورهای آرژانتین (یک نفر) و ایتالیا (دو نفر) به همراه تیم های ملی آنان برای پوشش خبری هفته سوم لیگ جهانی به تهران آمده اند.

ابراهیم فیروزی داور بین المللی والیبال ایران داور ذخیره هفته سوم لیگ جهانی در تهران است.

نصر شعبان از مصر و جعفر علی از بحرین به عنوان داور اول و دوم قضاوت دیدار آرژانتین و ایتالیا را بر عهده دارند.

تیم ملی والیبال آرژانتین ساعت 17 و 15 دقیقه با تشویق تماشاگران حاضر در سالن وارد زمین مسابقه شد و بعد از دقایقی نیز ملی پوشان ایتالیا به میدان آمدند. دو تیم با دست زدن به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند.

نیم ساعت بعد از باز شدن درب سالن 12 هزار نفری آزادی بیشتر از نیمی از ظرفیت سالن تکمیل شد در صورتی که هنوز بازی نخست آغاز نشده بود.

خولیو ولاسکو سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران و سرمربی کنون تیم ملی والیبال آرژانتین هنگام ورود به سالن 12 هزار نفری از سوی حاضران به شدت تشویق شد و ولاسکو نیز با تکان دادن دست به احساسات علاقهمندان والیبال پاسخ داد.

کد خبر : ۳۸۶۱۸۵