خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار کارگاه آموزشی آموزشگران برای زنان کشاورز

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۷۹

مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری گفت: عملیات خوب کشاورزی یک تفکر، اندیشه و یک جهان بینی است که در چارچوب آن می توان به شیوه زیست بهتری دست یافت.

به گزارش ایلنا، کارگاه آموزشی درون کشوری ۵ روزه "آموزش آموزشگران در زمینه عملیات خوب کشاورزی(GAP) برای زنان کشاورز" در قالب برنامه Follow up program دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری معاونت ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، با نظارت سازمان بهره وری آسیایی APO و هماهنگی و همکاری سازمان ملی بهره وری ایران، با حضور استاد بین المللی آقای"سنگ کیت چان" از کشور مالزی، اساتید داخلی،نمایندگان سازمان ملی بهره وری ایران و مسئولان موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی- مهارتی جهاد کشاورزی با حضور ۶۰ نفر شرکت کننده از استانها و ستاد در محل آمفی تئاتر مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی حضرت رسول اکرم(ص) دامغان رسما آغاز به کار کرد.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی آموزشگران برای عملیات خوب کشاورزی(GAP) اظهار داشت:عملیات خوب کشاورزی(GAP) تنها یکسری اصول و استاندارهایی نیست که در تولید محصول باید رعایت شود، عملیات خوب کشاورزی یک تفکر، اندیشه و یک جهان بینی است که در چارچوب آن می توان به شیوه زیست بهتری دست یافت.

خانم بنی هاشم افزود:در این رویکرد، رفاه، امنیت و ایمنی انسان‌، آب، خاک، دام و حیات وحش به یک اندازه اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که عملیات خوب کشاورزی (GAP) اگرچه سابقه طولانی در کشور ما ندارد و حدود یک دهه است که به صورت جدی به آن پرداخته می شود،خاطرنشان کرد:تجربیات ارزشمندی از عملیات شدن اصول و استاندارهای آن در نقاط مختلف کشور وجود دارد که قرار است در این دوره اموزشی به اشتراک گذاشته شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز