خبرگزاری کار ایران

حضور دوباره مارال چرم در دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صادرات یایراندر اوکراین_کی یف

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۲۹

به گزارش ایلنا، پایتخت اوکراین، کی یف شهریور ماه سال جاری میزبان دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صادراتی ایران بود.

مجموعه تولیدی و صادراتی مارال چرم همانند سال گذشته، در این نمایشگاه حضور فعال پیدا کرد و توانست موفقیت های زیادی را از آن خود کند. به دلیل صادرات مارال چرم به کشورهای مختلف، کشور اوکراین خواهان همکاری های مجدد شد.

در این نمایشگاه، پاویون‌های تخصصی این نمایشگاه به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع‌دستی و گردشگری، ساختمان، صنایع سنگین و خودرو، صنایع غذایی، کشاورزی و دام و طیور، صنایع پزشکی، لوازم منزل و دکوراسیون و صنایع دانش‌بنیان اختصاص داشت.

حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، دکتر موفق و همچنین مسئولان دیگر ایران و استان البرز، دلگرمی تجار و فعالان اقتصادی در اوکراین بود که همچون سال گذشته، به خوبی صورت گرفت.

 در حاشیه این نمایشگاه جلسه تخصصی تجارت با اوکراین و دیدار رودررو بین فعالان اقتصادی دو کشور، برگزار شد.

اوکراین پرجمعیت‌ترین کشور اروپاست و امکان صادرات مجدد کالا به کشورهای اروپایی بدون پرداخت هزینه گمرکی در این کشور وجود دارد.اوکراین درسازمان جهانی تجارت نیز عضویت دارد و به دلیل وابستگی آن به محصولات نهایی وحجم بالای واردات در کنار امکان ارسال بار به صورت زمینی، دریایی وهوایی به عنوان کشور میزبان انتخاب شده است.

 

مارال،انتخابى ایده آل

 

وبسایت مارال چرم:

http://www.maralleather.com

کانال رسمی مارال چرم در تلگرام:

http://www.telegram.me/mlco_ir

صفحه رسمی مارال چرم دراینستاگرام:

http://www.instagram.com/maralleather

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز