خبرگزاری کار ایران

نماینده اراک

کارنامه مثبت شریعتمداری باعث متحول شدن وزارت صنعت، معدن و تجارت می شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۰۴

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی درباره فهرست اسامی پیشنهادی وزرای تشکیل دهنده دولت دوازدهم از سوی رئیس جمهوری گفت: برخی وزرا در دولت گذشته کارنامه مطلوبی را از خود به جای گذاشته اند که به واسطه آن حضور دوباره آنها هم مثبت بوده و هم جای خوشحالی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، سیدمهدی مقدسی درباره گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: محمد شریعتمداری دارای سابقه مثبتی هستند و این برای همگان روشن است. وی دو دوره وزیر بازرگانی و یک دوره معاون رئیس جمهوری بوده است.

مقدسی با بیان اینکه شریعتمداری پیش از وزارت دارای کارنامه مثبت از فعالیت ‌های اقتصادی بوده است، افزود: کارنامه و عملکرد مثبت و درخشان آقای شریعتمداری در حوزه بازرگانی به طور قاطع باعث می شود تا وزارتخانه صنعت کاملاً متحول شود.

وی با اشاره به سابقه شریعتمداری به عنوان معاون رئیس جمهوری دولت یازدهم و مراوده وی با صنعتگران، ادامه داد: وی با توجه به سابقه کاری مطلوب خود از مشکلات صنعتگران به خوبی آگاه است و همین باعث می شود تا  دغدغه‌ عدم شناخت کافی از حوزه صنعت و معدن و مشکلات این حوزه برطرف شود.

مقدسی با بیان اینکه اعلام برنامه ‌های وزیر پیشنهادی در راستای تقویت صنعت و معدن می تواند مؤثر واقع شود، تصریح کرد: در دوره گذشته در زمینه معادن اقدامات مطلوبی انجام شده که هنوز کامل نشده است و با توجه به این که گزینه پیشنهادی اهل تعامل و دارای رابطه خوبی با وزرا  است، می تواند مسیر توسعه را اعتلا بخشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز