خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در خاورمیانه رخ داد:

ساخت سیستم هوشمند سازی خودرو در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۳۸

مدیر عامل شرکت گروه دهکده جهانی از راه اندازی اولین کارخانه تولید سیستم هوشمند سازی خودرو در خاورمیانه خبر داد.

به گزارش ایلنا علی اکبر حیدری فراهانی در اینباره اظهار داشت : ساخت سیستم هوشمندسازی خودرو یا به قولی سیستم تصویری خودرو را در دستور کار خود قرار دادیم به گونه ای این محصول در دنیا تنها توسط چین تولید می شود بنابراین با تمام تحقیقات توانستیم دانش و فناوری این سیستم دست پیدا کنیم. سیستمی که به صورت DVD در خودرو نصب می شود و به دوربین دنده عقب و سنسور مجهز می شود.این سیستم برای اولین بار در کشور تولید می شود و امیدواریم در فاز نخست که در سال 96 اجرا خواهد شد از واردات 7 میلیون دلار ارز و از خروج 21 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری نماییم تا جاییکه در فاز نخست برای 200 نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در فاز دوم برای 600 نفر زمینه اشتغال فراهم می شود گفت: در این مرحله نیز از واردات 20 میلیون دلار ارز و از خروج 60 میلیون دلار ازر جلوگیری خواهد شد.

حیدری فراهانی تصریح کرد: کشورهای حاشیه از جمله روسیه،ترکیه،دبی و عراق چنین کارخانه ای ندارند در حال حاضر این سیستم در ایران تولید می شود به طوریکه ترکیه یکی از متقاضیان این محصول است و در آینده نزدیک قراردادی برای یکی از محصولات رنو بسته خواهد شد.

وی گفت:این سیستم روی خودروهای برلیانس،سوزوکی،هایما،سایپا و محصولات ایران خودرو نصب می شود.

حیدری فراهانی یادآور شد: این محصول کاملا ایرانی و با دانش فنی در راستای اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی تولید می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز