خبرگزاری کار ایران

بهره‌گیری از توان تمامی شرکت‌های گروه سایپا در جهت افزایش ظرفیت تولید

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۲۰۴

مدیرعامل گروه خودروسازی در بازدید از دو شرکت پلاسکو کار سایپا و لنت پیشرو پارسیان در قزوین گفت: تمامی شرکت های گروه باید با همکاری و همیاری در جهت بهره گیری از توان موجود در شرکت های گروه تلاش کنند تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز ؛مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو سایپا از دو شرکت پلاسکو کار و لنت پیشرو پارسیان در منطقه صنعتی شهر قزوین بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این دو شرکت قرار گفت.

 جمالی در جلسه ای که پس از بازدید از این دو شرکت با حضور اعضای هیات مدیره گروه سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه و جمعی از معاونان و مدیران ارشد سایپا برگزار شده بود گفت: شرکت پلاسکوکار به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در گروه سایپا می تواند کمک شایانی به افزایش تولید داشته باشد.

 وی با اشاره به بعضی از ظرفیت های موجود در این شرکت که بدون استفاده مانده گفت: شرکت پلاسکو کار دارای ظرفیت مناسبی برای تولید است و می توان با برنامه ریزی صحیح از آن در جهت افزایش تولید گروه بهره برد.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: در راستای تولید 570 هزار دستگاهی تا پایان امسال و همچنین افزایش تولید در سال آینده باید از حداکثر ظرفیت شرکت های گروه استفاده کرد.

 وی خاطر نشان کرد: در این مسیر همکاری و همیاری مدیران عامل شرکت های گروه نیاز است تا بتوانیم در راستای اهداف گروه سایپا از ظرفیت های خالی شرکتها نهایت استفاده را ببریم و به هدف گذاری انجام شده دست یابیم.

جمالی تاکید کرد: برای بالا بردن توان و ظرفیت مجموعه گروه، باید شرکت های قطعه سازی گروه سایپا همکاری و تعامل بیشتری با همدیگر داشته باشند و بهره گیری از ظرفیت های این شرکت ها در راستای افزایش توان تولید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: علاوه بر این باید بر روی سرمایه گذاری در شرکت ها تجدید نظر شود تا بتوانیم با تجمیع سرمایه ها در موقعیت مناسب به حداکثر تولید برسیم.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: باید تمام تلاش ها را در جهت بالا بردن ظرفیت های تولیدی انجام دهیم تا بتوانیم روند تولید رو به رشد را که در گروه سایپا و از ابتدای امسال آغاز شده در سال آینده نیز ادامه دهیم.

 گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیرعامل دو شرکت پلاسکوکار و لنت پیشرو پارسیان با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت های متبوع به ارائه توضیحات و بیان مشکلات موجود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز