خبرگزاری کار ایران

از آمازون و eBay خرید کنید، در ایران تحویل بگیرید؛

خرید از 20 کشور جهان و دریافت کالا در ایران

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۴۴۲

امکان خرید انواع کالا از وب سایت‌های معتبر جهانی مانند آمازون و ایبی(eBay) در سریع ترین زمان ممکن و شرایط ویژه از 20 کشور جهان امکان پذیر شد.

به گزارش ایلنا، خرید انواع پوشاک، کتاب، تجهیزات ورزشی، عینک، کیف و ساعت از فروشگاه های انلاین بین المللی در همه جای دنیا محبوبیت بالایی برخوردار است اما در ایران تاکنون امکان خرید کالا از خارج  کشور یکی از محدودیت هایی بود که حالا به واسطه خدمات تازه در این حوزه برطرف شده است .

بر اساس این گزارش، خدمات تازه در این حوزه برای کاهش هزینه‌های خرید مفید واقع شده و اقلامی را با آن می توان تهیه کرد که پیش از این خریدش در ایران به راحتی ممکن نبود.

هر چند که در گذشته برخی شرکت‌های بازرگانی کار و پروسه واردات انواع کالا را انجام می‌دادند، اما نحوه و سیستم فعالیت این شرکت ها معمولا به گونه‌ای بوده که خرید و واردات کالا به صورت عمده صورت می‌پذیرفت و مشتریانی که قصد خرید محدود یک کالا را داشتند و  برای مصرف شخصی خرید می کردند را با محدودیت مواجه می ساخت.

در این حوزه، سرویس خرید کالا از خارج کشور ، با هدف پوشش دادن به نیاز های آن دسته از افرادی بوجود آمده است که مایل به خرید کالاهایی هستند که در هر نقطه از جهان عرضه می‌شود و برای مصرف شخصی خود و تعداد محدود به آن نیاز دارند.

خرید کالا از خارج از کشور به صورت آنلاین و تحویل در جغرافیای ایران خدمتی است که در ایران با محدودیت های جدی همراه بوده و سایت های بین المللی در این حوزه ارسال محصولات را محدود به کشوری خاص می‌کنند.

از این رو  اجرایی کردن فعالیت بسیار نو و متفاوتی که کالا را در ایارن تحویل مشتری بدهد و محدودیت های گذشته را نداشته باشد،  همان ایده ایست که  باعث می‌شد به سرعت مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار بگیرد.

در این حوزه، خرید از وب سایت‌های فروش و دریافت کالاهای مذکور در آن کشورها  و ارسال به ایران خدمتی است که «ایران دلیور» اجرایی کرده است.

بر اساس این اطلاع، هم اکنون این مجموعه به عنوان قدیمی ترین و بزرگ‌ترین گروه فعال در زمینه خرید کالا از خارج از کشور، امکان خرید و دریافت کالا در بیش از 20 کشور دنیا را  برای مصرف کنندگان ایرانی ایجاد کرده است.

بر پایه این گزارش، تا به امروز امکان خرید و دریافت کالا در کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، روسیه، استرالیا، چین، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، چین، ژاپن، کره جنوبی، هند، ترکیه، امارات متحده عربی ایجاد شده تا  خرید از برترین قطب‌های خرید و فروش کالا در سرتاسر دنیا فراهم شود.

بر اساس این گزاش،حوزه خریدهای آنلاین با محبوبت سایت آمازون در بین کاربران و خریداران اینترنتی همراه است. این موضوع تا به اندازه ای است که این سایت از نظر تعداد بازدید به رتبه 7 دنیا و 4 آمریکا رسیده  و تنوع محصول، پشتیبانی قدرتمند و قیمت‌های رقابتی را در کنار ارسال سریع به مزیت های این نوع خرید تبدیل کرده است.

در عمل، این وب سایت به یکی از اولین انتخاب‌ها برای خرید آنلاین کالا تبدیل شده است اما برای ایرانیان ساکن داخل کشور همیشه تحویل گرفتن کالا در جغرافیای ملی مانعی برای خرید از این مجموعه بوده است.

خرید از سایت« آمازون» و سایت خرید «ایبی» تنها محدود به کیف، کفش، پوشاک یا کالای دیجیتال نیست. امکانات و شرایط خاص این مراکز خرید آنلاین در کنار هم باعث شدند تا روزانه به محبوبت این وب سایت در سرتاسر دنیا و همچنین در بین ایرانیان افزوده شود.

در این بخش هم، فراهم آوردن امکان خرید از آمازون و ایبی (در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه) خواسته‌ای است که در طول سالیان گذشته برای ایرانیان وجود داشته و بهره بردن از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات را در ایران طلب می‌کرده است.

ایران دلیور در این بخش با توصیه خرید از سایت آمازون و ایبی در محصولاتی مانند پوشاک، کالاهای ورزشی، کیف، کفش و ساعت خدمات متفاوتی را ارائه کرده تا ایرانی ها برای خرید از آمازون و ایبی، محدود به امریکا نباشد.

بر اساس این گزارش، ایرانی های مقیم داخل کشور می‌توانند با کمک ایران دلیور از فروشگاه های آمازون در انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، ژاپن و سایر کشورهایی که کمپانی آمازون در آنها فعال است اقدام به سفارش و خرید کالا کنند و در ایران تحویل بگیرند.

روش کار هم به این شکل است که به عنوان مثال  برای خرید از آمازون یا هر وب سایت دیگری که تمایل به خرید دارید، لینک کالای مورد نیاز  را از طریق تالار گفت‌وگو، تلگرام و یا ایمیل برای ایران دلیور ارسال می کنند  تا پس از بررسی درخواست، برآورد هزینه شده و با  تایید خرید، ارسال آن آغاز شود.

در همین رابطه دیدن وب سایت‌های پبشنهادی برای خرید انواع کالا و  آگاهی از اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید کالا از  خارج از کشور توصیه می‌شود.

بر اساس این گزاش سرویس ها و خدمات ایران دلیور تنها محدود به خرید آنلاین کالا از سراسر دنیا و ارسال به ایران نبوده و این گروه خدمات دیگری مانند انجام پرداخت های بین المللی و دانشجویی، شرکت در مزایده های بین المللی سایت های eBay و یاهو ژاپن ، فروش جهانی محصولات شما یا حتی مکاتبه  نمایندگی شما برای همکاری خرید و مذاکره با شرکت های بین المللی و خدمات رزرویشن هتل، پرواز و کرایه خودرو بین المللی را نیز ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز