خبرگزاری کار ایران

به همت «ما نیز» در خانه هنرمندان رخ داد؛

خلق آثار هنرمندانه با موضوع «صلح با طبیعت»

پرفرمنس «صلح را به تصویر بکش» گروه مانیز، هنرمندان و مخاطبان جشنواره هنر برای صلح را به وجد آورد.

به گزارش ایلنا، در جشنواره هنر برای صلح امسال، 140 اثر هنری به نمایش گذاشته شد و در کنار آنها محصول اجتماعی مانیز هم به عنوان محصولی برای صلح با طبیعت به مخاطبان معرفی شد. بر اساس این گزارش، مانیزی‌ها از هنرمندان حاضر در جشنواره  و بازدیدکنندگان از آثار هنری جشنواره،خواستند در حمایت از پویش نایلون نه، بر روی کیسه‌های پارچه‌ای مانیز "صلح با طبیعت را به تصویر بکشند. 

بر پایه این گزارش، جشنواره هنر برای صلح امسال از 25 شهریور تا 5 مهر در خانه هنرمندان تهران برگزار شد و 140 اثر هنری  از هنرمندان برجسته با موضوع صلح به نمایش گذاشته شد.

موسسه غیر انتفاعی افق بخش سوم با پروژه زیست محیطی و اشتغالزایی "مانیز"  هم در این جشنواره حضور داشت و با ارائه محصول اجتماعی و مدل کسب و کار اجتماعی خود، حمایت هنرمندان و مخاطبان جشنواره را جلب کرد.

هنرمندانی چون کامبیز درم بخش، قدرت الله عاقلی، رضا افسری، وحید امین، احمد افتاده، رضا جوانمرد، رضا پیمان... در حمایت از مانیز در پرفرمنس آن شرکت کردند و بر روی کیسه‌های پارچه‌ای مانیز صلح  با طبیعت را به تصویر کشیدند. در کنار هنرمندان، بازدیدکنندگان جشنواره هم در گروه‌های سنی مختلف در پرفرمنس مانیز شرکت کردند و تحرک خاصی به فضای جشنواره دادند.

در کنار هنرمندان و بازدیدکنندگان جشنواره، مانیزی‌ها از حضور و حمایت ورزشکاران دوی ماراتن شیراز و دوندگان استقامت موزه جنگ تا موزه صلح، آقای سعادت و خانم ترابی هم بهره‌مند شدند.

کد خبر : ۴۱۶۳۷۲