خبرگزاری کار ایران

چاپ رایگان برچسب‌های یک کمپین مردمی

بر اساس مطالعات، به طور متوسط 10 درصد از مجموع تصادف‌های رانندگی به علت عدم حرکت بین خطوط رخ می‌دهد که این رقم قابل توجهی است.

«حتما بسیاری از شما این روزها درباره کمپین خط شنیده اید. این کمپین از کاربران می‌خواهد که برچسب من« بین خطوط می‌رانم»، را پشت خودروهایشان نصب کنند و با این کار هم خود و هم دیگران را به رانندگی درست و بین خطوط تشویق کنند.اما در کنار این مشارکت مردمی، شرکت‌هایی نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در این کمپین مشارکت کرده‌اند که نیک پرینت، یکی از آنهاست».

این کار موجی را در شبکه‌های اجتماعی نیز به راه انداخته است و مردم عکس‌های خود را با این برچسب به اشتراک می‌گذارند تا مروج فرهنگ رانندگی صحیحی در کشور باشند.

نیکو نیکنام، مدیر عامل و بنیانگذار نیک پرینت در مورد اهمیت این کمپین می‌گوید: حرکت بین خطوط احتمال وقوع تصادف را کاهش می‌دهد، قانونی وجود دارد که دو خط موازی هیچ‌گاه به یکدیگر نمی‌رسند، گویا در ترافیک هم این نکته صحیح است، دو خودرو که بین خطوط حرکت می‌کنند هیچ‌گاه با یکدیگر تصادف نخواهند کرد و صد البته با سرعت بیشتری هم به حرکت خود ادامه می‌دهند.

وی در زمینه فعالیت‌های نیک پرینت و دلایل مشارکت آن در این کمپین افزود: نیک پرینت یک وب سایت ساده سفارش آنلاین چاپ است که شما می‌توانید فایل چاپی خودتان را به سادگی در آن آپلود کرده و برای چاپ به ما سفارش دهید. حوزه اصلی فعالیت ما چاپ است و وقتی راجع به این کمپین شنیدم اولین فکری که کردم این بود که نیک پرینت چگونه می‌تواند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خودبه ترویج فرهنگ رانندگی درست و بین خطوط کمک کند.

نیکنام ادامه داد: در همین جهت تصمیم گرفتیم با چاپ برچسب‌های این کمپین و توزیع رایگان آن بین مردم، ما هم به سهم خودمان تا جای ممکن باعث اصلاح در فرهنگ ترافیکی جامعه شویم.

به گفته مدیرعامل و بنیانگذار نیک پرینت در عرض کمتر از چند روز تمام برچسب‌های رایگان نیک پرینت تمام شد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای تهیه این برچسب‌ها و اطلاعات بیشتر در مورد نیک پرینت، می‌توانند با شماره  88285343-021  تماس حاصل کنند.

کد خبر : ۳۹۶۱۴۷