خبرگزاری کار ایران

گاردین گزارش داد:

آزار جنسی ده‌ها کارمند زن سازمان ملل

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۳۵

یک روزنامه انگلیسی نوشت که تعدادی از کارکنان زن سازمان ملل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند اما به دلیل ترس از پیامدهای شکایت در این زمینه سکوت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از نیوزویک، روزنامه انگلیسی گاردین با افشای اینکه شماری از کارمندان سازمان ملل متحد مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌اند، نوشت: «اطلاعاتی که از کارکنان کنونی و پیشین سازمان ملل به دست آمده است، نشان می‌دهد که در این سازمان فرهنگ سکوت و عدم مصونیت برقرار است».

از میان کسانی که مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند، ۱۵ نفر به روزنامه گاردین عنوان کرده‌اند که آزارهای جنسی صورت گرفته آزار کلامی تا تجاوز بوده است.

کارمندان سازمان ملل متحد که از ۱۰ کشور جهان در این سازمان مشغول به کار هستند، خواستار آن شدند که به دلیل عدم انتقام از آنها نامشان فاش نشود.

سه کارمند زن سازمان ملل در این باره به گاردین گفته‌اند که آنها مجبور به ترک شغل شده یا به پایان یافتن قراردادهایشان تهدید شده‌اند.

در مقابل، سخنگوی سازمان ملل متحد در این باره گفت: هیچ کس اعتقاد ندارد که سازمان ملل متحد با هر سازمان دیگری متفاوت است و متاسفانه با آزار جنسی مواجه شده است که در هر سازمان دیگری روی می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز