خبرگزاری کار ایران

افشاگر مرگ «خلیفه» بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۲۱

یک منبع محلی در استان نینوا از بازداشت یکی از نزدیکان رهبر ارشد گروه تروریستی داعش، در غرب موصل خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد، عناصر داعش، تروریستی موسوم به «ابو قتیبه»، را که یکی از مشهورترین نزدیکان «ابوبکر البغدادی» رهبر این گروه است، پس محاصره وی در داخل خانه‌اش در اطراف «تلعفر» در غرب موصل، بدون هیچ مقاومتی بازداشت کردند.

این منبع که خواست نامش فاش شود، افزود، بازداشت ابوقتیبه یک روز پس از اشاره وی به کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در خطبه دینی در مرکز تلعفر انجام شده است، خطبه‌ای که جنجالی گسترده‌ای را میان صفوف تروریست‌ها به‌پا کرده است.

به گفته این منبع، داعش تاکنون در مورد سرنوشت البغدادی سکوت کرده و حتی تا این لحظه نیز اخبار و اطلاعات دریافتی درباره کشته شدن وی در حمله هوایی در سوریه در چند هفته پیش واکنشی نشان نداده است.

وی علت این سکوت را با انتقال آرام «خلافت» به جانشین البغدادی یا قطع تماس سرکردگان داعش در تلعفر با حلقه نزدیکان بغدادی وی مرتبط دانست.

یک منبع محلی، جمعه گفته بود که یکی از نزدیکان البغدادی به طور غیر مستقیم در خطبه دینی در شهر تلعفر، کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش را تایید کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز