خبرگزاری کار ایران

بانک مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی راهی برای ایجاد منابع علمی جدید به زبان فارسی

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۴۹۱

کلیه مقالات انگلیسی موجود در سایت موسسه ترجمه البرز به صورت رایگان قابل دانلود هستند و ترجمه چکیده و عنوان و مقدمه مقالات هم در وبسایت قرار داده شده است که امکان مطالعه آنلاین آن ها میسر است.

به گزارش ایلنا، آخرین یافته های علمی در قالب مقالات انگلیسی و در مجلات بین المللی ارائه می شوند. از طریق ایجادبانک مقالات انگلیسی با ترجمه فارسیمی توان، منبعی از آخرین یافته های علمی به زبان فارسی ایجاد نمود. بدین سان عدم تسلط محقق و دانشجو به زبان انگلیسی، مانعی برای پیشبرد تحقیقات علمی وی نخواهد بود. موسسه ترجمه تخصصی البرز ایده ای جالب برای ایجاد بانک مقاله انگلیسی با ترجمهارائه نموده است. این موسسه برای مشتریان خود که سفارشات ترجمه انگلیسی به فارسی مقالهمیدهند، امکان واگذاری مالکیت معنوی ترجمه مقاله را میسر نموده است. به این ترتیب که شخص سفارش دهنده ترجمه در ازاء کسر مقداری از هزینه ترجمه، مالکیت ترجمه مقاله را به موسسه ترجمه تخصصی البرز واگذار می کند و به این موسسه اجازه قرار دادن ترجمه مقاله را در بانک مقاله ترجمه شده می دهد. به این ترتیب رفته رفته این مقالات جمع آوری شده و بانکی از منابع علمی فارسی ایجاد می گردد. به همین روش تا کنون تقریبا 10 هزار مقاله در بانک مقالات ترجمه شده این موسسه گردآوری شده است.

خوشبختانه موسسه ترجمه تخصصی البرز همه رشته های دانشگاهی را پوشش می دهد و لذا برای همه رشته های دانشگاهی منابع فارسی از آخرین تحقیقات علمی ایجاد گشته است. البته پرواضح است که بهتر است دانشجویان منابع انگلیسی را مطالعه نمایند اما در حال حاضر متاسفانه بسیاری از دانشجویان ایرانی به زبان انگلیسی مسلط نبوده و مقالات ترجمه شده می تواند به کمک آنها بیاید. مزیت دیگر ایجاد بانک مقاله ترجمه شدهاین است که مقاله ای که یک بار ترجمه شده است، مجدد ترجمه نمی گردد و بدین ترتیب در هزینه و وقت صرفه جویی می گردد. هدف از انتشار مقاله در نشریات بین المللی این است که دیگران حاصل یافته های محقق را مطالعه کنند و این بدان معناست که یک مقاله ترجمه شده را همه می توانند مطالعه کنند و نیازی است هر کدام از افرادی که قصد مطالعه این مقاله را دارند، خود نسبت به ترجمه آن اقدام نمایند و می توانند از منابع فارسی که ایجاد می گردد، استفاده نمایند.

همان طور که ذکر شد موسسه ترجمه البرز همه رشته های دانشگاهی را پوشش می دهد. به عنوان مثال می توان دو رشته مدیریت و حسابداری را نام برد که که دانشجویان فروانی در این دو رشته مشغول تحصیل هستند.

مقالات انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی

این موسسه مقالات 2018، 2017، و 2016 رشته حسابداری را ترجمه کرده و مجموعه ای از مقالات انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی را ایجاد نموده است. همچنین مقالات را با توجه به موضوع تفکیک کرده و میتوانید مقالات حسابداری مدیریت، حسابداری دولتی، حسابرسی، حسابداری مالی، سیستم های اطلاعات حسابداری، حسابداری اجتماعی، تئوری های حسابداری، حسابداری تعهدی و سایر شاخه های حسابداری را جداگانه مشاهده نمایید. همچنین همه مقالات انگلیسی حسابداری به صورت رایگان قابل دانلود هستند. بخش مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمهفارسی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته حسابداری مفید خواهد بود و مطالعه مقالات ترجمه شده حسابداری این دانشجویان را با بروزترین و جدیدترین تحقیقات علمی در زمینه حسابداری آشنا می نماید.

مقالات انگلیسی رشته مدیریت با ترجمه فارسی

رشته مدیریت نیز یکی از رشته هایی که دانشجویان فروانی در ایران دارد و این رشته شاخه های متعددی نیز دارد. موسسه ترجمه تخصصی البرز برای این رشته نیز اقدام به ایجاد بانک مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمهفارسی نموده است و مقالات ترجمه شده مدیریت مرتبط با کلیه حوزه های رشته مدیریت را در این بخش قرار داده است. از جمله مقالات ترجمه شده مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت تکنولوژی، مدیریت بازارگانی، مدیریت اجرایی، کارآفرینی و سایر شاخه های رشته مدیریت. دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت با مطالعه این مقالات می توانند با اخرین یافته های علمی مرتبط با حوزه تحقیقاتی خود را مطالعه نمایند.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

کلیه مقالات انگلیسی موجود در سایت موسسه ترجمه البرز به صورت رایگان قابل دانلود هستند و ترجمه چکیده و عنوان و مقدمه مقالات هم در وبسایت قرار داده شده است که امکان مطالعه آنلاین آن ها میسر است. همچنین یک موتور جستجوی قوی نیز جهت جستجو بین مقالات ایجاد شده است که می توانید موضوع مورد نظر خود را جستجو کرده و مقاله مورد نظر خود را بیابید.

در پایان به عنوان جمعبندی می توان اذعان داشت که بدلیل عدم تسلط کافی اکثر دانشجویان ما به زبان انگلیسی گاها مطالعه آخرین یافته های علمی برای آنها به سادگی میسر نیست و در راستای انجام تحقیقات خود ممکن است با مشکل منابع علمی مواجه شوند. اما با ایده موسسه ترجمه تخصصی البرز برای ایجاد بانک مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی، میتوان منابع فارسی از آخرین یافته های علمی کلیه رشته های دانشگاهی را در اختیار دانشجویان قرار داد  تا بر موانع زبانی غلبه کرده و همه دانشجویان صرف نظر از مسلط بودن یا نبودن به زبان انگلیسی، بتوانند بی وقفه به تحقیقات خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز