سرخط خبرها:
کد خبر: 396608 A

ایلنا: بانک صادرات ایران به منظور پاسخ‌گویی مطلوب‌تر به نیاز مخاطبان، خدمات جدیدی را به سامانه اینترنت بانک افزود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایتمندی کاربران سامانه اینترنت بانک، نسبت به افزودن خدمات جدید به سامانه مذکور اقدام نموده است. براساس این گزارش بانک متبوع، خدمت جدید امکان ارسال پیامک اطلاع‌رسانی ورود به سامانه اینترنت بانک را عملیاتی ساخته و همچنین امکان استفادة همزمان از نوع دیگر رمزیاب را نیز فراهم کرده است. در صورتی که کاربر سامانه اینترنت بانک دارای یکی از انواع رمزیاب (سخت‌افزاری یا USSD باشد و درخواست استفاده همزمان از نوع دیگری رمزیاب را نیز داشته باشد می‌تواند نسبت به ثبت درخواست «رمزیاب» اقدام نماید.
همچنین در نسخه جدید سامانه اینترنت بانک خدماتی همچون درخواست صدور مجدد سپهر کارت، نمایش نمودار حساب‌ها بر اساس نوع حساب در صفحه خلاصه حساب، افزایش تعداد کارت‌ها و حساب‌های شناخته شده تا سقف ٥٠ مورد نیز اضافه شده است.
 شایان ذکر است که با هدف تسهیل بیشتر در خدمات بانکداری نوین امکان دریافت رمز یکبار مصرف جهت ورود به سامانه اینترنت بانک وتولید امضاء دیجیتال (OTP) را فراهم کرد که با استفاده از این خدمت هموطنان می توانند با شماره گیری #٧١٩* و انتخاب گزینهOTP، رمز یکبار مصرف یا امضای دیجیتال جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر دریافت نمایند.
گفتنی است که سامانه بانکداری اینترنتی این بانک به دلیل ارایه خدمات متنوع و مطلوب با ضریب امنیتی بسیار بالایی که دارد از استقبال هموطنان برخوردار شده به گونه ای که در هر ماه بیش از ١٢ میلیون تراکنش از طریق این سامانه به انجام می رسانند.
 

 

ایران اینترنت پیامک روابط عمومی بانک
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر