کد خبر: 368775 A

در راستای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه و اجرای طرح پیشنهادی بیمه مرکزی، اولین برنامه سراسری این طرح ملی تحت عنوان "ب مثل بیمه" با همکاری بیمه ما در مشهد اجرا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در راستای اجرای مرحله دوم از برنامه "ب مثل بیمه" توسط شرکت های بیمه در نیمه دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴  با هدف توسعه فرهنگ بیمه در مدارس سراسر کشور، بیمه "ما" به عنوان نخستین شرکت بیمه، در روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت با حضور در میان ۹ مدرسه دخترانه و پسرانه مشهد و اجرای نمایش کودکان با محور بیمه‌های آتش سوزی، ثالث و عمر و سرمایه گذاری، حدود ۴ هزار دانش آموز را با خدمات صنعت بیمه آشنا کرد.
بر اساس این گزارش و در راستای اجرای طرح "ب مثل بیمه"، سه هزار نسخه  کتاب فرشته ماهی و کاهوی دریایی که  توسط بیمه مرکزی تهیه و تدوین شده و حاوی داستانی جذاب در خصوص اهمیت بیمه عمر و سرمایه گذاری است را در میان دانش آموزان توزیع کرد.
بنابر این گزارش، در این طرح مسابقه نقاشی نیز با موضوع بیمه ای برگزار شد و قرار است به نفرات برتر طی مراسمی با حضور اولیا و معلمان این کودکان بیمه نامه حوادث رایگان اهدا  شود. 
گفتنی است، طرح "ب مثل بیمه" با هدف آشنایی دانش آموزان سراسر کشور با مفاهیم بیمه از سال گذشته در ۳ منطقه آموزش و پرورش تهران به صورت پایلوت توسط بیمه مرکزی آغاز شد که در حال حاضر این برنامه با مشارکت و همکاری شرکت های بیمه در استانهای کشور در حال اجراست.
همچنین بیمه ایران معین با چاپ ۲۰ هزار نسخه کتاب کودک و ۱۰هزار انیمیشن های تولیدی بیمه مرکزی در حال اجرای این طرح در منطقه آزاد جنوب کشور است و سایر شرکت های بیمه نیز براساس انتخاب خود، هر کدام در استان های انتخابی در حال انجام مقدمات کار هستند.

 

سرمایه گذاری کودکان مشهد بیمه ما ب
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر