کد خبر: 359111 A

شهردار قزوین:

ایلنا: شهردار قزوین با اشاره به ضرورت خدمات الکترونیک بانکی گفت: خدمات بانک شهر به مردم در سطح کشور، مطلوب، متفاوت و نوین است.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مسعود نصرتی، شهردار قزوین با بیان این مطلب، عنوان کرد: تلاش‌های بی‌وقفه بانک شهر در ارایه خدمات به شهروندان، موجب شده تا این بانک، جایگاه مناسب خود را در بین مردم به دست آورد.

وی با اشاره به پشتیبانی به موقع و بهینه مدیریت کلان بانک شهر، خاطرنشان کرد: افتتاح پیشخوان‌های شهرنت در سطح شهر قزوین می‌تواند میزان حضور شهروندان در شعب بانک‌ها را به حداقل رسانده و امکان دسترسی سریع و ۲ ساعته به خدمات بانکی را فراهم آورد.

نصرتی، تصریح کرد: بدون تردید، گردآوری امکاناتی مانند افتتاح حساب، صدور آنی کارت هدیه، خودپرداز و خوددریافت و ... در یک فضای واحد و همواره در دسترس، برای بانک شهر، چهره‌ای ممتاز و متمایز ایجاد کرده و موجب افزایش رضایت شهروندان و مسافران نوروزی شد.

الکترونیک شهروندان و مسافران نوروزی خدمات قزوین بانک شهر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر