کد خبر: 109859 A

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به رشد ۵ درصدی تماس های مردم با سامانه ۱۹۷ از افزایش ۲۳ درصدی رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس خبر داد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به رشد ۵ درصدی تماس های مردم با سامانه ۱۹۷ از افزایش ۲۳ درصدی رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا سرهنگ " شریف کاکاوند " گفت: افزایش تماس های مردم با دفتر نظارت همگانی نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.

وی اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد که تماس های مردمی با سامانه ۱۹۷ در شش ماهه ابتدای سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: آنچه از متن تماس های مردم با ۱۹۷ و تعداد این پیام ها به دست می آید مردم استان از عملکرد رده های مختلف انتظامی استان رضایت دارند.

وی تصریح کرد: میزان رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به نقش دفتر نظارت همگانی به عنوان پل ارتباطی بین پلیس و مردم گفت: فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی در استان بر اساس پیام ها و نقطه نظرات مردم تصمیم گیری کرده و محور برنامه های پلیس بر اساس همین دیدگاه ها طراحی و تدوین می شوند.

سرهنگ کاکاوند در ادامه با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی انتظامی استان آماده دریافت دیدگاههای آحاد مردم است، گفت: مردم می توانند در قالب این سامانه پیشنهادات، انتقادات، تشویقات و شکایات خود را از عملکرد رده های مختلف پلیس اعلام کنند.

وی هدف از راه اندازی سامانه ۱۹۷ را افزایش رضایت مندی مردم از مجموعه پلیس دانست و تأکید کرد: مردم استان می توانند بدون هیچ محدودیتی در طول شبانه روز با این سامانه تماس گرفته و برای تأمین نظم و امنیت بیشتر نظرات خود را به پلیس ارائه کنند.

رشد فرماندهی انتظامی استان نظم و امنیت نیروی انتظامی افزایش سامانه مردم پلیس ایلام رضایت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر