خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل شهرداری کرج خبر داد:

اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه در کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۱۶

معاون حمل و نقل شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه سال جاری گفت: تعداد دوربین‌های نظارتی در سطح شهر به بیش از 60 عدد افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا از کرج، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در جلسه شورای معاونین این شهرداری از اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد.

احمد افضلی افزود: مطالعات فاز اول سامانه اتوبوس های تندرو شهری نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات بی.آر.تی از طرح های اولویت دار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج است، گفت: مطالعات ترافیکی در میدان شهید سلطانی_میدان حصارک و میدان شهید بهشتی در سه فاز ۱، ۲، ۳ انجام شده است.

افضلی با بیان اینکه ۲۳ ایستگاه از پایانه شهید سلطانی تا پایانه شهیدبهشتی پیش‌بینی شده است،خاطر نشان کرد: ۹۰ پل عابر پیاده در این مسیر مورد نیاز است.

معاون حمل و نقل ترافیک با تاکید بر اینکه هوشمند سازی مرکز کنترل ترافیک به صورت سامانه sms  در حال انجام می باشد؛ بیان کرد: ۵۹ دوربین پلاک خوان در سطح محدوده ها در حال اجرا می باشد.

افضلی با اشاره به خرید و بهره برداری ۴۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری و جانمایی۲۰ دوربین دیگر ، تصریح کرد: ۳ خودرو پیش بینی شده است که مستقیم کار جریمه را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز