خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ایلنا:

پروژه دولت همراه تکمیل شده است/ رونمایی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۸۹

محمد‌جواد آذری جهرمی از تکمیل پروژه دولت همراه و رونمایی از این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محمد‌جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره عدم رونمایی از پروژه دولت همراه اظهار داشت: پروژه دولت همراه تکمیل شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری از آن رونمایی شود.

وزیر ارتباطات با اشاره به وعده رونمایی از پروژه دولت همراه تا پایان دهه فجر و با حضور ریاست جمهوری تاکید کرد: از نگاه ما، دهه فجر هنوز تمام نشده است و به زودی این پروژه عظیم رونمایی می‌شود.

در همین خصوص، یکی از مدیران هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: پروژه دولت همراه به عنوان یکی از پیشران‌های ارائه خدمات الکترونیکی به مردم کشور به پایان رسیده و آزمایش‌های نهایی نیز برای آن انجام شده است.

وی افزود: قرار بر این بود تا پروژه دولت همراه که یکی از پروژه‌های مهم وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعاتبه شمار می‌رود، تا پایان دهه فجر با حضور رییس جمهوری رونمایی شود اما به دلیل ازدحام برنامه‌ها در دهه فجر فرصت نشد و قرار است این پروژه در اولین فرصت و قبل از اتمام سال جاری رونمایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز