خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

گروه پروازی پشت ترافیک تهران – قم ماندند و به پرواز نرسیدند/ تمام وجه بلیت‌ پروازهای برنامه‌ای و چارتری پرداخت می‌شود/ جای پارک هواپیماها را برف گرفته است

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۴۴۹

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در انجام پروازهای فرودگاه امام ترافیک اتوبان تهران – قم است، گفت: علت کنسلی برخی از پروازها این بود که گروه پروازی از جمله خلبان‌ها و مهمانداران در ترافیک اتوبان تهران – قم ماندند و به پرواز نرسیدند.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه مسافران می‌توانند تمام هزینه بلیت‌های باطل شده را از شرکت‌های هواپیمایی اخذ کنند، گفت: همان لحظه که مسافر بلیت باطل شده را به ایرلاین یا آژانس مورد نظر ارائه دهد می‌تواند وجه خود را دریافت کند.

وی تاکید کرد: بازپرداخت وجه بلیت‌های باطل شده شامل پروازهای چارتری و برنامه‌ای می‌شود و اینکه گفته می‌شود خسارت بلیت چارتری پرداخت نمی‌شود، صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به دلیل محدودیت در سطوح پروازی بسیاری از پروازها در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام لغو و یا با تاخیر بسیار زیادی انجام می‌شود، گفت:‌ روز گذشته هرچند اعلام شد مشکلی برای نشست و برخاست هواپیماها وجود ندارد اما پروازهای ورودی استانبول به تهران نتوانستند در فرودگاه امام فرود آیند و به فرودگاه یزد منتقل شدند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات ما در انجام پروازهای فرودگاه امام انسداد و ترافیک اتوبان تهران - قم بوده است، گفت: گروه پروازی برخی از هواپیماها در ترافیک اتوبان تهران – قم ماندند و به پرواز نرسیدند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به ترافیک سنگین اتوبان تهران – قم کترینگ و غذای مسافران به فرودگاه نرسید و برخی از پروازها بدون کترینگ انجام شد.

اسعدی سامانی تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود باند فرودگاه امام یا مهرآباد هیچ مشکلی ندارد و ایرلاین‌ها باید ریسک پرواز را بپذیرند درست نیست چراکه ایرلاین‌ها در حال حاضر با محدودیت دید مواجه هستند از سوی دیگر با توجه به عملیات برف‌روبی فضای پارک هواپیماها اشغال شده است و جایی برای پارک ندارند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: ایرلاین‌ها موظف به پرداخت هزینه بلیت‌های باطل شده هستند اما وظیفه‌ای برای ایاب و ذهاب مسافران از فرودگاه امام به تهران را ندارند.

وی تاکید کرد: اگر شرایط پروازی وجود داشته باشد اینکه ایرلاین‌ها نخواهند پروازی را انجام دهند عقلانی نیست چراکه به طور قطع این ایرلاین‌ها هستند که در این شرایط متضرر می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز