خبرگزاری کار ایران

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش:

مسئولان نظام هدف‌شان این بود که اگر کور سوی امیدی وجود دارد، تلاش شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۶۰

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: مسئولان نظام تمام تلاش‌شان این بود که اگر کور سوی امیدی وجود دارد تلاش شود که به نور امید تبدیل شود اما گویا تقدیر بر این بود که ما محروم از وجود آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، جهانبخش خانجانی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش که در جمع خانواده‌های حادثه‌دیده نفتکش سانچی و جمعی از پرسنل شرکت ملی نفتکش سخن می‌گفت، اظهار داشت: حادثه‌دیدگان نفتکش سانچی در یاد ما زنده خواهند بود.

وی افزود: این روزها بنده، مسئولان شرکت نفتکش و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با شما مویه کردیم. اما چه کسی می‌توانست درد شما را کم کند.

وی تصریح کرد: ما یاد و راه آنها را که رشیدمردان بزرگ ایران هستند گرامی می‌داریم.

خانجانی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام  تمام تلاش‌شان این بود که اگر کور سوی امیدی وجود دارد تلاش شود که به نور امید تبدیل شود اما گویا تقدیر بر این بود که ما محروم از وجود آنها باشیم.

وی اظهار داشت: از طرف شرکت ملی نفتکش ضایعه درگذشت این نخبگانی را به خانواده‌ها و بازماندگان آنها تسلیت می‌گوییم و از خدا می‌خواهیم ما را در ادامه مسیر  استوار کند. اگرچه غم بزرگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز