خبرگزاری کار ایران

دوم تا پنجم بهمن‌ماه

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۸۹

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش با حضور معاونان وزیر نفت و بیش از 180 شرکت داخلی،خارجی و نمایندگی از دوم تا پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارس ایلنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه نفت و انرژی کیش، آخرین فرصت ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت انرژی ایران و بررسی دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از محورهای اصلی نمایشگاه امسال است.

همچنین، بررسی نقش ابزارهای نوین بیمه های بین‌المللی در سرمایه گذاری خارجی و معرفی نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران و صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از محورهای جانبی چهاردهمین نمایشگاه نفت و انرژی کیش خواهد بود.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره‌جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند.

این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران،  سندیکای صنعت برق ایران و جمعی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی در فضایی معادل 18000 متر مربع برگزار می‌شود.

درطول برگزاری نمایشگاه، نشستهایی با حضور مشارکت کنندگان، مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو برنامه‌ ریزی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز