خبرگزاری کار ایران

در پیام وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان شد؛

باید مثال «کاسب حبیب‌ الله» احیا شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۹۲

معاون اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دهمین اجلاس سراسری نمایندگان اتاق اصناف کشور، پیام وزیر را برای حاضران در این اجلاس قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سینکی با بیان اینکه قرار بود وزیر در این اجلاس حضور داشته باشد اما به علت جلسه پیش‌بینی نشده نتوانست حضور پیدا کند، به نمایندگی از وی متن نامه را قرائت کرد.

در این نامه خطاب  به اصناف آمده است: اصناف آینه تمام نمای اقتصادی ایران هستند و کنترل تکانه‌ها و حوادث کوتاه‌مدت اقتصادی با کمک و توسط اصناف صورت می‌گیرد. خوشبختانه در حال حاضر تخلفات صنفی بیش از هر زمان دیگری کاهش پیدا کرده و این اتفاق خوشایندی است که امیدواریم با رعایت امانتداری و نظارت مسئولان اتاق و روسای اتحادیه‌ها مثال کاسب حبیب‌الله دوباره احیا شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توسعه شبکه‌های صنفی و تولیدی می‌توان به اشتغال کشور نیز کمک کرد و دولت‌محور شدن صنوف تولیدی و نظارتی که بر آنها صورت می‌گیرد قابلیت گسترش فوق‌العاده‌ای دارد و شایسته است برای رسیدن که برنامه‌های ششم و افزایش صادرات غیر نفتی، برنامه‌ریزی عملی و گسترش نمایشگاه‌ها اهتمام ویژه شود.

شریعتمداری در پایان نامه تاکید کرده است که نظارت دقیق اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور و جلوگیری ازهرگونه فساد در آن از مهم‌ترین وظیفه‌های اتاق اصناف به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز