خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا:

رایتل به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی است/ سرمایه تامین اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۵۱

ولی الله افخمی راد گفت: هم اکنون رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ و یکی از بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی موظف است تا سرمایه گذار داخلی یا خارجی پیدا کند چرا که همچنان نیاز به سرمایه گذار دارد تا بتواند سوددهی و درآمد زایی داشته باشد.

ولی‌الله افخمی راد، معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در رابطه با وضعیت رایتل به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ تامین اجتماعی گفت: هم اکنون رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای بزرگ و یکی از بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی موظف است تا سرمایه گذار داخلی یا خارجی پیدا کند چرا که همچنان نیاز به سرمایه گذار دارد تا بتواند سوددهی و درآمد زایی داشته باشد.

افخمی راد ادامه داد: اولویت ما سرمایه گذار خارجی برای رایتل و سایر بنگاه‌های اقتصادی تامین اجتماعی است. رایتل به دنبال سرمایه گذاری خارجی برای تزریق مالی به این شرکت و رشد و توسعه خدمات در سطح کشور به منظور درآمد زایی است، باید منتظر ماند و دید که آینده رایتل با توجه به تلاش برای جذب سرمایه گذار خارجی چگونه رقم می‌خورد.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی تامین اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر سرمایه تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات و شرکت‌های فعال در این حوزه کافی نیست و رایتل همچنان تنها بنگاه تامین اجتماعی در حوزه ارتباطات باقی می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز