خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با ایلنا:

ضرورت نظارت پست بر پیک‌های آنلاین/ شرکت‌های حمل آنلاین کالا باید زیر نظر اپراتورهای پستی فعالیت کنند/ رونمایی از 14 خدمت جدید پستی با حضور وزیر ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۶۸

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در خصوص رویکرد شرکت ملی پست ایران به شرکت‌های پیک آنلاین گفت: باید شرکت پست یا اپراتورهای پستی بر شرکت‌های پیک آنلاین نظارت داشته باشند.

حسین مهری، مدیر عامل شرکت ملی پست ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص رویکرد شرکت ملی پست ایران به شرکت‌های پیک آنلاین گفت: بر اساس اساسنامه جدید شرکت ملی پست ایران، هر جابه جایی کالا که دارای آدرس فرستنده و گیرنده باشد در واقع مرسوله پستی محسوب می‌شود و باید در قالب پست باشد.  با توجه به صدور مجوز برای دو اپراتور پستی باید شرکت‌های جدیدی که در حوزه ارائه خدمات حمل کالا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند زیر چتر و نظارت اپراتورهای پستی یا شرکت ملی پست ایران باشند.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با بیان این که باید نظارت در شرکت‌های پیک آنلاین ایجاد شود، گفت: نظارت باید وجود داشته باشد چرا که خدمات در حال ارائه از سوی این شرکت‌های جدید در واقع فعالیت‌های پستی است و کسی که به عنوان حمل کننده مرسول به درب خانه مردم می‌رود باید هویت داشته باشد تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود که نیازمند هماهنگی‌هایی است که امیدواریم در آینده صورت بگیرید.

حسین مهری با اشاره به فعالیت شرکت‌های پیک آنلاین افزود: حجم کالای ارسالی توسط مردم در طی روز با استفاده از پیک‌های آنلاین در گذشته به اندازه کنونی نبود و این سیستم‌ها نیز تحت پوشش شرکت پست نبودند. چرا که این بسته‌ها حالت فوری دارند و در گذشته با پیک موتوری یا آژانس اقدام به جابه جایی این دسته مرسولات می‌شد.

وی با تاکید بر این که پیک‌های آنلاین ایده‌های بسیار خوبی هستند، گفت: شرکت‌های پیک آنلاین ایده‌های مناسب و کاربردی هستند که نیاز مردم را رفع و حوزه ارسال کالا به صورت فوری را سر و سامان داده‌اند اما این شرکت ها باید تحت نظارت پست یا اپراتور پستی فعالیت کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به برنامه ریزی شرکت پست برای حضور با سامانه‌ای در میان شرکت‌های پیک آنلاین گفت: در روز 17 مهر ماه 14 خدمت جدید پستی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی می‌شود که یکی از این خدمت‌ها پست من نام دارد و خدمات پیک آنلاین را به صورت سریع، امن، راحت و با قیمتی رقابتی به شهروندان چند شهر از جمله تهران ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز