خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ایران خودروی خراسان بیان کرد:

هر سال یک خودروی شاسی بلند عرضه می‌کنیم/ تولید پژو 405 به 600 دستگاه در روز رسید

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۶۱

مدیرعامل ایران خودروی خراسان گفت: تولیدات این واحد صنعتی بر روی پژو 405 و اس یو وی ها متمرکز شده است که بر این اساس تلاش داریم به صورت کامل از ظرفیت خط تولید بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز بیژن زاهدی‌فر در مراسم رونمایی از خودروی هایما اس 5 گفت: ایران خودروی خراسان در 760 هکتار زمین و در 70 کیلومتری مشهد راه‌اندازی شده است و نزدیک به 5 هزار نفر به صورت مستقیم در آن مشغول به کار هستند.

مدیرعامل ایران خودروی خراسان ادامه داد: تولیدات این واحد صنعتی بر روی پژو 405 و اس یو وی ها متمرکز شده است که بر این اساس تلاش داریم به صورت کامل از ظرفیت خط تولید بهره ببریم.

وی ادامه داد: اکنون در کشور روزنامه 600 دستگاه پژوه 405 تولید می‌شود و مطابق برنامه‌ریزی قرار است هر سال یک محصول جدید اس یو وی به سبد محصولات ایران خودرو اضافه کنیم.

وی ادامه داد: در سال 94 موفق شدیم هایما اس 7 را تولید کنیم و امسال نیز هایما اس 5 را معرفی خواهیم کرد. این خودرو در چین تحت لیسانس مزدا تولید می‌شد که پس از تغییر مدیریت و خریداری آن از سوی سهامداران جدید، اکنون رتبه سوم برترین خودروساز چین را در اختیار دارد.

زاهدی‌فر تصریح کرد: این خودرو قرار بود در سال آینده معرفی شود اما به دلیل تنوع محصول آن را در بازه قیمتی محصولات ایران خودرو تولید و عرضه خواهیم کرد.

در ادامه این برنامه رسولی معاون استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: صنعت خودرو در سال‌های اخیر به رغم تحریم پیشرفت خوبی داشتند و در این میان استان خراسان ظرفیت خوبی برای تولید در این عرصه دارد. همچنین در حوزه قطعه سازی 350 واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند که تلاش داریم آنها را با تکنولوژی‌های جدید آشنا کنیم.

وی ادامه داد: امسال سال اقتصاد مقاومتی است و افزایش تولید و اشتغال نیز یکی از پایه‌های این شعار است که وظیفه خودروسازان را در کشور سنگین‌تر می‌کند.

معاون استاندار خراسان در پایان گفت: سال گذشته 200 میلیارد تومان به صنعت قطعه‌سازی اختصاص یافت و قرار است 200 میلیارد تومان دیگر نیز به آن اضافه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز