خبرگزاری کار ایران

واعظی با وزارت ارتباطات خداحافظی کرد/ توصیه به وزیر ارتباطات دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۸۷۴

سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان رونمایی از  پروژه‌های یک شرکت خدمات اینترنتی از مقام وزارت ارتباطات خداحافظی کرد و به وزیر ارتباطات بعدی در دولت دوازدهم توصیه‌هایی در خصوص فضای مجازی، شفاف سازی و سالم سازی کرد.

محمود واعظی گفت: وزیر بعدی، هر کسی که هست حتما باید به گونه‌ای عمل کند که مردم استفاده بیشتری را ببرند، برای سالم‌سازی فضای مجازی از طریق فرهنگ‌سازی بین مردم تلاش کند و به بخش خصوصی و تولید محتوای داخلی توجه داشته باشد.

گفتنی است که محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم از سوی کارشناسان به عنوان یک طرفدار آزادی فضای مجازی شناخته می‌شود و از طرف دیگر در کسب و کارهای اینترنتی فردی شایسته و حامی این کسب و کارها برای ایجاد، بزرگ شدن و اشتغالزایی گسترده بوده است. باید دید وزیر بعدی در دولت دوازدهم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات چه کسی خواهد بود و آیا خواهد توانست محبوبیت واعظی را در میان مردم و فضای تجاری و شرکت‌های اینترنتی داشته باشد و خدماتی ارزنده را ارائه کند یا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دچار عقبگرد خواهیم شد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز