خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه راه‌ها در گفت‌وگو با ایلنا:

امسال 1000 کیلومتر به راه های کشور اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۴۳۰

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: تا پایان دولت یازدهم حدود 300 کیلومتر راه به افتتاح می رسد. همچنین امسال هم حدود 1000 کیلومتر راه اصلی و آزادراهی تکمیل و بهره برداری می شود.

محمدرضا کدخدازاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به تحقق اهداف شرکت ساخت در توسعه راه های کشورگفت: در سال مالی گذشته بهره‌برداری و تکمیل 950 کیلومتر راه اصلی و آزادراهی را در دستور کار خود قرار دادیم که در حال حاضر 611 کیلومتر از این هدف‌گذاری به نتیجه رسید و پایان سال گذشته 450 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه زیر عبور قرار گرفت.

این مقام مسئول تاکید کرد: البته افتتاح و تکمیل پروژه‌های باقیمانده منوط به تخصیص اعتبارات مورد نیاز در موعد مقرر است.

کدخدازاده ادامه داد: پروژه‌های باقیمانده به طول تقریبا 300 کیلومتر که تا پایان دولت یازدهم و تا شهریورماه به افتتاح می‌رسند از پروژه‌های ملی کشورمان محسوب می‌شوند که با افتتاح آن بخشی از کریدور شمال به جنوب و بخشی از کریدور شرقی – غربی کشورمان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: 35 کیلومتر از این پروژه مربوط به افتتاح بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه در کریدور غرب کشور است و در استان هرمزگان هم 40 کیلومتر از کریدور غربی کشورمان به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه پروژه‌های راهی باقیمانده تقریبا از تمام استان‌های کشورمان عبور می‌کنند، گفت: برای تکمیل این 300 نیاز است کیلومتر باقیمانده به 180 میلیارد تومان هزینه نیاز داریم. هزینه بری قبلا انجام شده و اضافه اعتبارات مورد نیاز چیزی حدود 600 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: در سال مالی جاری هم افتتاح و تکمیل 990 کیلومتر راه اصلی و آزادراهی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که تا پایان سال 96 این مسافت از راه کشورمان به افتتاح می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز