خبرگزاری کار ایران

کاسپین، خبر کشف اموال جدید متعلق به دو زن صیغه‌ای را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۷۸

در پی انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر درباره موسسه اعتباری کاسپین، که بر اساس توئیت یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عنوان «اموال جدید کشف شده از صاحبان کاسپین» صورت گرفت، موسسه کاسپین، این اخبار و شایعات در مورد آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، در توئیت یاد شده به 98 آپارتمان و 75 باغچه و دو زن صیغه‌ای اشاره شده که برخی از اموال به نام آنان شده است.

از موسسه اعتباری کاسپین برای تنویر افکار عمومی و تبیین موضوع بر اساس مستندات اعلام کرد: خبر منتشره مربوط به تعاونی منحله «فرشتگان»، یکی از تعاونی های منحله هشتگانه ای است که سازماندهی امور آنها به کاسپین واگذار شده است.

موسسه اعتباری کاسپین هر گونه خبر یا شایعه‌ای در این خصوص با نام خود را تکذیب کرد و حق طرح شکایت کیفری علیه پایگاه‌های خبری مطرح‌کننده چنین اخباری را در دادسرای فرهنگ و رسانه به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عموم مردم به ‌ویژه سهامداران و مشتریان را برای خود محفوظ دانست.

این موسسه تاکید کرد: برای پایان بخشیدن به چنین بد اخلاقی ‌های رسانه‌ای، در اسرع وقت نسبت به طرح شکایت در این رابطه اقدام خواهد کرد.

هیات تصفیه تعاونی اعتبار منحله فرشتگان نیز با انتشار اطلاعیه جداگانه ای، خبر کشف این املاک را بی اخلاقی رسانه ای دانست و اعلام کرد: همه این املاک پیش تر به موسسه اعتباری کاسپین معرفی شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز