کد خبر: 508087 A

سرویس‌های غیرحضوری بانک ملت (خودپرداز، پایانه‌های فروشگاهی، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفن بانک) در روز جمعه ۱۶ تیرماه سال جاری با چند ساعت قطعی یا اختلال روبرو خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک ملت، به منظور انجام تغییرات زیر ساختی و بهینه سازی برخی تجهیزات و سامانه ها، تمامی سرویس های غیرحضوری بانک ملت، از بامداد (پس از نیمه شب) تا ۶ صبح روز جمعه ۱۶ تیرماه سال ۹۶، قطع و یا با اختلال روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش بانک ملت پیشاپیش بابت بروز این اختلال در روز مذکور، از مشتریان عذرخواهی می‌کند.

 

بانک ملت تلفن روابط عمومی اختلال غیرحضوری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر