خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی:

3500 مگاوات نیروگاه حرارتی جدید در سال 96 وارد مدار می‌شود/ بهره‌برداری از 1400 مگاوات ظرفیت جدید تا پیک امسال

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۸۶

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه های حرارتی گفت: در سال جاری برنامه ریزی شده که حدود 3500 مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود.

به‌گزارش ایلنا، "محسن طرزطلب" مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی کشور با اشاره به برنامه ریزی‌های این شرکت برای سال جاری، اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌ریزی شده که حدود 3500 مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شود که امیدواریم تا زمان پیک تابستان سال جاری حدود 1400 تا 1500 مگاوات از این ظرفیت جدید وارد مدار شود.

وی با اشاره به لزوم بازسازی نیروگاه‌های قدیمی گفت: شرکت‌های تولید نیروی برق می‌توانند بر طبق قانون بخشی از منابع مالی خود را برای احداث نیروگاه‌های جدید به نوسازی و بهسازی نیروگاه‌های قدیمی اختصاص دهند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروگاه‌های حرارتی با اشاره به مشکلات پیش رو برای تولید این میزان ظرفیت نیروگاهی جدید گفت: عمده مشکلات ما در زمینه تأمین مالی پروژه‌هاست که امیدواریم بتوانیم با مساعدت مدیران ارشد وزارت نیرو این مشکلات را رفع کرده و بتوان تا پایان سال بدون هیچ مشکلی نیروگاه‌های در دست احداث را تکمیل کرد.

وی تأکید کرد: انتظار ما از وزارت نیرو این است که از بخش تولید حمایت بیشتری کرده است، بلکه به این صورت ما نیز بتوانیم به روند رو به رشد تقاضای مصرف در بخش‌های مختلف پاسخ مناسب و به موقعی بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز