خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با ایلنا:

آخرین وضعیت قطعی برق خوزستان/ ۹۹ درصد منطقه برق دارد/ اعزام اکیپ‌های جدید امدادی به منطقه

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۱۰

کردی گفت: در حال حاضر 30 گروه در شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع مستقر و مشغول به کارند و قصد داریم حدود 30 گروه دیگر نیز اضافه شده تا سرعت کار چند برابر شود.

آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت قطعی برق در استان خوزستان در پی بروز پدیده گرد و غبار اظهار داشت: ما شب گذشته  به دلیل افزایش رطوبت  مجددا دچار قطعی برق در اهواز و حمیدیه شدیم که تا نمیه شب مشکل رفع شد و در حال حاضر شرایط پایدار است و 99 درصد منطقه برقدار است و فقط برخی جاهای جزئی باقی مانده که در حال رفع است.

وی با اشاره به اینکه این مشکل کم سابقه و کم نظیر در شبکه برق کشور و حتی دنیا بوده است، افزود: تمام اکیپ های شست و شوی کشور را در اهواز متمرکز کرده ایم و امروز هم تعداد آنها افزایش می یابد.

کردی تصریح کرد: در حال حاضر 30 گروه در شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع مستقر و مشغول به کارند و قصد داریم حدود 30 گروه دیگر نیز اضافه شده تا سرعت کار چند برابر شود. 

وی خاطرنشان کرد: ما همچنین اقدامات پیشگیرانه نظیر شست وشو، تعویض مقره ها و پوشش های سیلیکونی را در دستور کار داریم که تهیه تجهیزات شروع شده و در دست اقدام است و مواد سیلیکونی نیز باید از خارج از کشور وارد شود.

 مدیر عامل شرکت توانیر با بیان اینکه این حجم از آلایندگی که گرد و غبار با رطوبت همراه شود در خوزستان بی سابقه بوده است، بیان کرد: در حال حاضر فوری ترین و اثرگذارترین کار این است که شست و شو به صورت دائم در دستور کار است و سعی بر این است که مشکل تکرار نشود.

وی یادآور شد: در حال حاضر وزیر نیرو به همراه معاونین در منطقه حضور دارند و از نزدیک شرایط را رصد کرده و اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز