خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نگین خودرو در گفت‌وگو با ایلنا:

رنو ۲ مدل خودروی زیر ۱۰۰ میلیون تومان به ایران می‌آورد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۲۸

مدیرعامل شرکت نگین‌خودرو گفت: خودروهای ما تاثیر مستقیمی از قیمت دلار در بازار می‌گیرند و امیدواریم همان قیمتی که دولت در لایحه بودجه به مجلس ارائه داده است در مجلس تصویب شود تا سال آینده قیمت خودروهای ما افزایش پیدا نکند.

مدیرعامل شرکت نگین‌خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص عرضه محصولات جدید رنو در ایران گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم چندین محصول جدید از شرکت رنو سال آینده وارد کشور خواهد شد که دو مدل آن زیر ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

جمشید حسینی ادامه داد: با استقبالی که از رنو تالیسمان در سال گذشته صورت گرفت ما شاهد رشد 260 تا 300 درصدی محصولات وارداتی رنو در ایران بودیم به طوری که امروز 19 تا 21 درصد بازار خودروهای وارداتی در اختیار این برند است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رنو کلئوس خودروی استراتژیک ما است و انتظار داریم که همچون تالیسمان مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد. فکر می‌کنیم سهم ما در بازار بیش از 30 درصد شود.

وی در خصوص قیمت دلار در بودجه سال آینده گفت: خودروهای ما تاثیر مستقیمی از قیمت دلار در بازار می‌گیرند و امیدواریم همان قیمتی که دولت در لایحه بودجه به مجلس ارائه داده است (3600 تومان) در مجلس تصویب شود تا سال آینده قیمت خودروهای ما افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز