کد خبر: 452641 A

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از هموطنان خواست مراقب افراد و شرکت هایی که در اقدامی سودجویانه از عنوان این بیمه برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت و کارت دندانپزشکی سوءاستفاده می کنند، باشند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه مرکزی، در سال های اخیر اشخاصی سودجو و فاقد هویت با دسترسی به بانک اطلاعات و مشخصات بیمه گذاران، از طریق تماس تلفنی با هموطنان و اعلام مشخصات بیمه نامه وسیله نقلیه یا مشخصات فردی افراد و معرفی خود به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بعضاً با تهدید هموطنان به ابطال بیمه نامه شخص ثالث و یا شمول جریمه، اقدام به فروش اجباری محصولاتی مانند کارت های هوشمند بیمه تکمیلی، امدادخودرو، سلامت و دندانپزشکی می کنند و به دلیل اینکه این کالاها و خدمات اغلب فاقد اصالت و کیفیت هستند، موجب اعتراض شهروندان می شوند.

بر اساس این گزارش، با وجود اطلاع رسانی های متعدد توسط روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدتی است تعداد تماس های هموطنان برای استعلام اصالت این محصولات و ارتباط آن با بیمه مرکزی و یا اعلام اعتراض نسبت به افشای اطلاعات بیمه نامه و مشخصات فردی افزایش یافته است.

به هموطنان گرامی توصیه می شود در خرید این محصولات دقت کنند و در صورت تماس از سوی این افراد، اطلاعات آنها را برای پیگیری قانونی در اختیار بیمه مرکزی قرار دهند.

جمهوری اسلامی ایران خودرو روابط عمومی سلامت وسیله نقلیه
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر