خبرگزاری کار ایران

حضور فعال ایرانسل در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

ایرانسل با حضور فعال در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک،‌ کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، آخرین محصولات و خدمات خود را در محورهای «خدمات مبتنی بر دیتا»، « نسل جدید اینترنت برای خانه و محل کار» و «کسب و کار سازمانی» در سالن 38 در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا،در الکامپ ۲۰۱۶، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، با تمرکز بر محصولات و خدمات مبتنی بر آخرین نسل فناوری ارتباطی جهان، پروژه‌های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات، خدمات مبتنی بر سیم‌کارت و همچنین خدمات پس از فروش، جدیدترین محصولات خود را به مخاطبان عرضه می‌کند. در بخش دولت الکترونیک (سالن B۳۸) نیز محصولات و خدمات ایرانسل در حوزه‌های پرداخت، تجارت الکترونیک و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات ارائه می‌شوند.

همچنین در بخش «کسب و کار سازمانی» علاوه بر خدمات اینترنت پر سرعت و محصولات ویژه ایرانسل برای سازمان‌ها، راهکارهایی همچون تبلیغات بر بستر موبایل، خدمات پرداخت همراه(NFC)، سرویس‌های ابری(Cloud Services)، اینترنت اشیا(IoT) و بستر خدمات دستگاه به دستگاه(M2M) نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهند شد.

ایرانسل همچنین با هدف حمایت از شرکتهای دانش بنیان در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی، در این نمایشگاه آماده بررسی درخواستهای همکاری در این زمینه است.

در غرفه‌های فضای باز، خدمات فروش مودم‌های ثابت و همراه با قیمت تخفیفی و سیمکارت یوسیم رایگان (با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهارم تلفن همراه) در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌‌گیرند.

ایرانسل هم اکنون با ارائه گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت همراه و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران، تعداد 339 شهر، دهستان و جاده را تحت پوشش شبکه نسل چهارم همراه (4G/LTE) قرار داده است. این عدد برای مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم (3G) به 1442 می‌رسد. همچنین ایرانسل به عنوان ارائه‌دهنده گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) از زمان راه‌اندازی تجاری این سرویس در مرداد 95 تاکنون توانسته است 97 شهر ایران را تحت پوشش این سرویس قرار دهد.

ایرانسل همچنین به عنوان نخستین ارائه دهنده سرویس اینترنت مبتنی بر فناوری 4G+ (4.5G یا LTE Advanced) در ایران، موفق شده تاکنون تعداد 113 شهر را تحت پوشش این سرویس قرار دهد. فناوری 4G+ قدم بزرگ آتی در توسعه شبکه‌های LTE محسوب می‌شود. این فناوری جدید می‌تواند سرعت بالاتری را در انتقال داده‌ها در اختیار کاربران قرار دهد. این به معنای پوشش بهتر و عملکرد سریع‌تر خواهد بود. فناوری 4G+ آمیزه‌ای از چند فناوری مختلف است که مهم‌ترین این فناوری‌ها با نام‌هایCarrier Aggregation  و MIMO شناخته می‌شوند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک،‌ کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه ۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن ۳۸ میزبان بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

 

کد خبر : ۴۳۸۲۹۲