خبرگزاری کار ایران

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز

پیش فروش حضوری بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز سال ۹۵، حدفاصل ۲۵ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ از ساعت ۷ صبح فردا- سه شنبه ۶ بهمن ماه- به طور یکپارچه و یکسان در سراسر کشورآغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری محورهای شمال ، شمال غرب ، آذربایجان و کمربندی های این مسیر روز سه شنبه ۶ بهمن ماه ۹۴ از طریق مراکز فروش بلیت در سراسر کشور و به صورت یکپارچه و یکسان از ساعت ۷ صبح آغاز می شود. هم چنین فروش اینترنتی این محورها از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۵ بهمن ۹۴ انجام می شود.

 براساس این گزارش پیش فروش بلیت قطارهای محورهای جنوب، جنوب شرقی و کمربندی ها روز چهار شنبه ۷ بهمن از ساعت ۷ صبح و فروش از طریق اینترنت روز سه شنبه ۶ بهمن ساعت ۱۹ خواهد بود.

بلیت های محورهای خراسان و طبس نیز روز پنج شنبه ۸ بهمن ماه ۹۴  از ساعت ۷ صبح و بلیت های  اینترنتی این محورها از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۷ بهمن عرضه خواهد شد.

  بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، برای مسیر تهران- مشهد  روزانه ۱۷قطار و برای مسیرهای کمربندی منتهی به مشهد  روزانه  ۸  قطار اختصاص یافته است.

کل ظرفیت ایجاد شده برای جابه جایی مسافر در نوروز ۹۵ توسط قطارهای رجا یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۴۰۰ نفر مسافر است .

 با توجه به ظرفیت ایجاد شده ، هم وطنان گرامی با برنامه ریزی مطلوب و توزیع سفر می توانند به صورت غیرحضوری(اینترنتی، سامانه ی هم قطار و فروش تلفنی۱۵۳۹) یا از طریق نمایندگی های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.

 روابط عمومی رجا از هم وطنان گرامی درخواست کرد: متقاضیان به هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

هم چنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ در تهران وشماره ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ از شهرستانها تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

کد خبر : ۳۴۱۲۲۶