خبرگزاری کار ایران

حمید حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

اقتصاد در این دوره از انتخابات مجلس نقش کلیدی دارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۸۹۳

یک فعال بخش خصوصی گفت: در این دوره از انتخابات مجلس اقتصاد نقش کلیدی دارد و باید دید که نامزدهای این دوره چه راهکارهایی برای اقتصاد ایران دارند.

سید حمید حسینی فعال بخش خصوصی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخابات آتی مجلس و تاثیر آن در اقتصاد کشور گفت: گروه‌ها اگر با شعار اقتصادی وارد عرصه رقابت شوند می‌توانند برای اقتصاد کشور مفید باشند چراکه اکنون اقتصاد مهم‌تر از مسائل دیگر است.

وی افزود: در حال حاضر تنها گروه سیاسی که شعار مشخص اقتصادی دارد کارگزاران هستند که اعتقاد به اقتصاد آزاد دارند، من نمی‌خواهم از این گروه جانبداری کنم اما این گروه تا به امروز تنها حزبی بوده است که حرف منطقی در خصوص اقتصاد زده است و آن این است که ما به دنبال اقتصاد بازار و اقتصاد رقابتی هستیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم دولت و مجلس بحث رقابت را جدی گیرند و در ابتدا شورای رقابتی را اصلاح کند. خوشبختانه با توجه به تغییراتی که اکنون انجام شده است و افراد جدیدی که وارد این شورا شده‌اند امیدواریم آنان بتوانند بازار را به سمت رقابت‌پذیری هدایت کنند.

این فعال بخش خصوصی با اشاره به فواید و معایب اقتصاد آزاد، گفت: هر ایده دارای خوبی‌ها و بدی‌های مختص به خود است و ما نمی‌توانیم در هنگام پیاده سازی یک نظریه جنبه‌های مثبت آن را بگیریم و جنبه‌های منفی آن را کنار گذاریم بلکه باید با سبک و سنگین کردن آن نتیجه بگیریم که با توجه به توسعه و رشد اقتصادی، اقتصاد آزاد و رقابتی که حاصل از اجرایی شدن این نظریه است مطلوب اقتصاد ایران است و یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز