خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

همکاری های وزارت نیرو و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توسعه می یابد

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۴۷۷

وزیر نیرو در بازدید از مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بسترهای لازم برای توسعه همکاری های وزارت نیرو و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص فرهنگ سازی و مدیریت مصرف آب و برق فراهم است.

 به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، حمید چیت چیان ظهر یکشنبه در پنجمین روز از هفته ملی کودک با رویکرد حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (آب)، در بازدید از مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: با توسعه همکاری ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با خلق آثار هنری همچون خوشنویسی، ساخت انیمیشن و فیلم در مقطع کودکان و نوجوانان، به تبلیغ و فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح از منابع آب و انرژی می پردازد.

وی با اشاره به همکاری وزارت نیرو و آموزش و پرورش در خصوص نقش دانش آموزان در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در خانواده و جامعه، گفت: هم اکنون با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش مشغول اجرای طرح 'داناب' در بین دانش آموزان هستیم.

چیت چیان در تشریح این طرح افزود: این طرح شامل برنامه های مختلف آموزشی که به صورت آموزش های رسمی از طریق کتب درسی و مطالب ارائه شده توسط معلمان در سطح کلاس های درسی انتشار می یابد و همچنین با کارها و فعالیت های مختلف فوق برنامه و هنری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه انجام این کارها با اهداف وزارت نیرو فاصله زیادی دارد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادهایی که برای فرهنگ سازی اقشار جوان و کودکان موثر هستند بتوان کارهایی مفیدی برای جامعه انجام داد.

وزیر نیرو با اظهار امیدواری از اینکه در سال آینده شاهد همکاری بیشتر وزارت نیرو و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشیم، ادامه داد: با امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت نیرو و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امید است شاهد همکاری های مشترکی برای پویایی جامعه، در امر نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف در خانواده ها و جامعه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز