کد خبر: 305484 A

ایلنا: مدیرعامل امدادخودروسایپا از آمادگی کامل شبکه خدمات امدادی سایپا برای ارائه خدمات به مشتریان در آخرین موج سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد پناهی با اعلام این خبر افزود:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریور ماه و آغاز موج آخر سفرهای تابستانی، کلیه شبکه نمایندگی های سیار و ثابت سایپا آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را دارند و به همین منظور پیش‌بینی‌های لازم صورت پذیرفته است.

وی گفت:پیرو سیاست گذاری اخیر گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارتقای کیفیت ، توسعه محصول و توسعه خدمات پس از فروش، شرکت امدادخودروسایپا نیز در راستای همسویی با اهداف گروه اقدام به برنامه ریزی در زمینه افزایش کیفیت خدمات امدادی و کاهش زمان انتظار مشتریان نموده است.

مدیرعامل امدادخودروسایپا اظهار داشت: هدف ما همواره جلب رضایت مشتریان بوده و باید با شناخت نیازهای روز جامعه در مسیر تعالی حرکت کنیم؛ لذا ما به عنوان یکی از متولیان خدمات پس از فروش خودروهای سواری گروه سایپا، وظیفه خود می‌دانیم که با بهبود مستمر پاسخگوی هموطنان عزیز باشیم.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد: امدادخودروسایپا در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن‌های 096550 و 84444-021 آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

جامعه خدمات پس از فروش خدمت رسانی سایپا برنامه ریزی
نرم افزار موبایل ایلنا