خبرگزاری کار ایران

دبیر کمپین آری به تولید ملی:

همایش نوابغ فروش تولید ملی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۶۳۲

همایش نوابغ فروش تولید ملی اقتصادی ایران با حضوربیش از 700 نفراز فروشندگان تولیدات برتر ایرانی برگزار می شود.

مصطفی حسنی، دبیر کمپین آری به تولید ملی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: بیش از700 فروشنده برتر تولیدات ایرانی به عنوان سفیران فرهنگی آری به تولید ملی در جامعه اقتصادی کشور ،با هدف ارائه روش ها ی تبلیغ کلامی کالای داخلی و تکریم و بررسی جایگاه  وهمچنین توسعه راهکارهای فرهنگی تولیدات ملی در ایران در این همایش  حضور خواهند داشت .

وی با اشاره به حضور مسئولین و قانون گذاران بخش تولیدات داخلی در این همایش گفت : حسین گروسی رئیس فراکسیون تولید ملی مجلس دراین همایش حضور خواهد داشت تا از نزدیک با مسائل پیش رو فروشندگان تولید ملی و دغدغه های ایشان آشنا شودو راهکارهای پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهد .

مصطفی حسنی همچنین به مرام نامه و اهداف کمپین آری به تولید ملی اشاره کرد و اظهار داشت : آری به تولید ملی یعنی دست به دست تولید کننده ایرانی دادن؛ یعنی همنفس شدن با نفس های کارگر ایرانی؛ آری به تولید ملی یعنی حس غرور وقتی که فروشنده فریاد بزند تولیدی ایران! آری به تولید ملی یعنی کالای ایرانی خریدن، کالای ایرانی فروختن که همان هدف اقتصاد مقاومتی در کشور است .

دبیر کمپین آری به تولید ملی در خصوص خروج اقتصاد کشور از شرایط رکود تورمی، در حمایت از کمپین گفت:  وظیفه هر کسی که در شرایط کنونی از تولید ملی حمایت کند زیرا شرایط اقتصاد کشور در یک بزنگاه تاریخی قرار گرفته است. طراحی فرهنگ استقبال از تولیدات ملی کار پیچیده ای نیست. اما این کار حساس باید با توجه به سبک زندگی جامعه ایرانی صورت بگیرد.

وی با اشاره به حمایت بخش های مختلف همچون دیبا تجارت خاورمیانه و گروه سلامت نوترون از کمپین آری به تولید ملی تصریح کرد : .ما ثروت کشف نشده بسیار در ایران داریم که اگر این ثروتها شناسایی و عرضه شوند با سرعتی بیش از آنچه تصورش می‌رود می‌توانیم جایگاه خودمان را در حوزه اقتصاد و اشتغال بهبود ببخشیم.

گفتنی است ؛ همایش نوابغ فروش تولید ملی اقتصادی ایران ، پنجشنبه ١١ تیرماه ٩٤ همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در محل شرکت بادران گستران واقع در حاشیه ضلع شمالی کیلومتر20جاده قدیم کرج  برگزار میگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز