خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر در مراسم افتتاح ۲۸۱۸ واحد مسکن مهر:

دولت یازدهم کلید 480 هزار واحد مسکن مهر را تحویل داد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۸۷

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مراسم واگذاری 2818 واحد مسکن مهر به متقاضیان در استان سمنان اعلام کرد: در 19 ماه فعالیت دولت یازدهم 480 هزار واحد مسکن مهر به مالکان تحویل داده شده است و بیش از 260 هزار واحد مسکونی داریم که ساخت آن تمام شده ولی به خاطر تامین نشدن زیرساخت ها امکان تحویل و اسکان در آنها وجود ندارد .

 به گزارش ایلنا و به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح نمادین واحدهای مسکن مهر در استان سمنان گفت: تا پایان خرداد امسال 80 هزار واحد مسکن مهر در کشور به مالکان تحویل داده می شود.

وی اظهار داشت: با همکاری بانک مرکزی افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان اجرایی شده و امیدواریم با تلاش بانک مسکن این افزایش در تسهیلات ارائه شده در همه استان ها اعمال شود .

اصغری مهر آبادی با بیان اینکه دو میلیون و 300 هزار واحد مسکونی در کشور در دست ساخت بوده است، افزود : تاکنون یک میلیون و 420 هزار واحد مسکونی افتتاح شده است.

اصغری مهرآبادی مهمترین مشکل در واگذاری مسکن مهر را کمبود اعتبارات عنوان و تصریح کرد : بیش از 260 هزار واحد مسکونی داریم که ساخت آن تمام شده ولی به خاطر تامین نشدن زیرساخت ها امکان تحویل و اسکان در آنها وجود ندارد که تا چند ماه آینده این مشکل رفع خواهد شد .

مهرآبادی، همکاری و مساعدت بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همکاری در بخش تعاونی ها مسکن مهر را برای تسریع در اتمام مسکن مهر کشور خواستار شد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان نیز در این برنامه با اشاره به ساخت 33 هزار واحد مسکن مهر در این استان، گفت: تاکنون 28 هزار واحد از این تعداد تحویل مالکانشان شده است.

اسماعیل صادقی پنج هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان سال در استان سمنان به مالکان تحویل داده می شود.

واحدهای تحویل داده شده در این آئین واحدهای 80 تا 85 مترمربعی است که 45 درصد از آنها صنعتی ساز و مابقی سنتی ساز است.

این واحدها با تسهیلات 250 میلیون ریالی، به همراه آورده مالکان ساخته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز