خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین همایش ملی تجلیل ازهمکاران برتر زیبا سازان

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۷۵

باحضورمشاور وزیرصنعت،معدن وتجارت،برای نخستین بار همایش ملی تجلیل ازهمکاران برتر شرکت زیباسازان کیانا با محوریت راستگویی وتوسعه پایدار، یازدهم اردیبهشت درمرکزهمایشهای بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا مزینانی، دبیر نخستین جشنواره تجلیل از همکاران برتر شرکت زیباسازان- ضمن اعلام مطلب فوق دریک نشست خبری درجمع خبرنگاران  هدف از برگزاری این همایش را علاوه بر قدردانی از تمامی همکاران، به نمایش گذاشتن بخشی از دستاوردهای تولیدی این شرکت برای اعضای آن دانست ودرعین حال تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رونق بازار لوازم خانگی ایرانی از همه اقشار جامعه تقاضا داشته که کالاهای ایرانی بخرند و با خرید اجناس ایرانی از ظرفیتهای صنعتگران و تولیدکنندگان کشورمان بیشتر حمایت کنند وامیداریم با تحقق این امر زمینه ارتقای کیفی لوازم خانگی داخلی مهیا شود.

وی با تاکید برلزوم ازفراهم شدن  بسترهای توسعه ورونق بازارلوازم خانگی ایرانی درعین حال به مشکلات شاخص این بازاراشاره کرد وگفت: افزایش قیمت تمام شده تولید محصولات لوازم خانگی در کشور تحت تاثیررشدقیمت حامل های انرژی، مواد اولیه و دستمزدها سبب افزیش قیمت تمام شده تولید محصولات لوازم خانگی در کشور شده که این امرباعث شده است  امکان رقابت با لوازم خانگی وارداتی برای تولید کنندگان داخلی دشوارشود.

مزینانی درهمین حال با اشاره به اینکه به منظورایجاد مشوق برای حمایت از تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی، برای نخستین بار همایش تجلیل از همکاران برتر ازسوی شرکت زیباسازان کیانا برگزارمی شود درهمین حال تاکید کرد:در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در سال 92، به همکاران وعده  داده شد که چنانچه در چهارچوب و ضوابط شرکت، موفق به کسب سقف فروش اعلام شده شوند،از آنان به شکل شایسته و مشخص تجلیل می شود وبرگزاری این همایش نیز دراین راستا است.

وی همچنین گفت:این جشنواره با حضورافرادی نظیر حسن شوندی،مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره مجموعه زیباسازان کیانا،بهروز ریاحی، مشاور محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت،حبیب الله انصاری دبیرکل محترم انجمن صنایع لوازم خانگی ایران،احمد رحمانی رییس،اتحادیه بلور،چینی و لوستر تهران،سید رحیم مقیمی اصل رییس اتحادیه مصنوعات پلاستیکی،سید جواد میرحیدری رییس انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران وعبدالرزاق کیانی مدیرنمایشگاه دائمی صنعت پلاستیک ایران برگزارمی شود.

به گفته مزینانی مقررشده است که به منظورارج نهادن به خدمات همکاران این شرکت وقدردانی از عملکرد موفق آنها در سال 1393 ، در این مراسم به 4 نفر از همکاران برتر در شبکه توزیع کشوری، 4 دستگاه خودروی سواری L90 و تیبا اهدا شود.

همچنین از بیش از 6 نفر از بنکداران در سرتاسر ایران با اهدای جوایزی از قبیل هزینه کامل سفر به عتبات عالیات و سایر کشورهای توریست پذیر به همراه خانواده های آنها تقدیر شود.

وی همچنین درپایان ازبرگزاری دومین همایش تجلیل ازهمکاران برتردرسال 94 خبر داد وگفت:قطعا همکاران تلاشگران در حوزه فروش بلور،پلاستیک، استیل و لوازم آشپزخانه در قبال اجرا و دستیابی به اهداف مجموعه زیباسازان و رسیدن به سقف عملکرد فروش در سال 94، جوایز نفیس و ویژه ای در دومین جشنواره تجلیل از همکاران دریافت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز