کد خبر: 156866 A

از اول تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار مسافر نوروزی با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار کردند.

از اول تا سیزدهم فروردین ماه سال جاری ۱۲ هزار مسافر نوروزی با سامانه ۱۳۷ ارتباط برقرار کردند.
به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری اصفهان، ۲ هزار تماس مسافران با سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز به کار‌شناسان ارجاع داده شده است همچنین آدرس یابی محل‌های اسکان، اماکن تاریخی و خیابان‌های شهر بیشترین درخواست مسافران نوروزی از سامانه ۱۳۷ بوده است.
علاوه بر این ۴ هزار تماس توسط شهروندان اصفهانی با سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز در خصوص نظافت، جمع آوری زباله و آبگرفتگی معابر برقرار شده است که در مجموع در این ایام با این سامانه ۱۶ هزار تماس در این سامانه ثبت شده است.
گفتنی است؛ سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان شهری است که در ایام نوروز در ۵ شیفت کاری به صورت شبانه روزی به شهروندان اصفهانی و میهمانان نوروزی خدمات رسانی کرد.

اصفهان ایام نوروز خدمات رسانی روابط عمومی شهرداری زباله شبانه روزی مسافران مسافران نوروزی سامانه نوروزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر