خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

پیگیری مشکلات صنعتگران اصفهانی از طریق مجلس / طرح های توسعه صنایع استان مشکل تامین زیرساخت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۱

طرح های توسعه واحدهای تولیدی با مشکلاتی مانند فراهم کردن زیرساخت ها مواجه است.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواستار پیگیری مشکلات صنعتگران این استان از طریق مجلس شد.

به گزارش " ایلنا " رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در نشست اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان با نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: طر ح های توسعه ای صنایع استان مشکل تامین زیر ساخت دارند؛ همچنین در گرفتن مجوز برای این طرح ها بروکراسی اداری وجود دارد. "

، " سیدعبدالوهاب سهل آبادی "، با اشاره به پاره ای از مشکلات واحدهای صنعتی ومعدنی گفت: قبض های برق بدون اطلاع صنعتگران افزایش یافته است و در حالی که طبق قانون شرکت شهرک ها نهاد مسوول تامین زیرساخت ها برای صنایع مستقر در شهرک های صنعتی است، به ما گفته می شود باید پست برق را خودتان بسازید.

وی با بیان اینکه بهره بانکی بیداد می کند، اظهار کرد: تولیدکننده باید مالیات بر ارزش افزوده را در زمان فروش به دولت بدهد در حالی که خریدار، مبلغ خرید را ماه ها بعد پرداخت می کند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات کارگری استان عنوان کرد: کارگران ما در پرداخت هزینه درمان بیماری ها به خصوص در حوزه دهان و دندان با مشکل مواجهند.

" سهل آبادی " تصریح کرد: بودجه طرح صیانت از تولید از اصفهان بدون استفاده برگردانده شد، در حالی که بعضی استان ها تا چند برابر بودجه تعیین شده را جذب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز