کد خبر: 116066 A

در همایش مسئولین دفاتر خدمات شهری و روستایی شهرضا – دهاقان و سمیرم تاکید شد:

همایش مسئولین و متصدیان دفاتر خدمات شهری و روستایی شهرستان های شهرضا – دهاقان و سمیرم پیرامون خط مشی و سیاست های کاری حوزه معاونت بازاریابی و فروش با شاخص های کاری دفاتر در زمینه خدمات تلفن ثابت وهمراه اول در سالن مخابرات شهرضا برگزار شد.

ایلنا: مدیر مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات استان اصفهان دراین آیین برنقش و اهمیت مخابرات در جامعه تأکید کرد و گفت: به منظور اهمیت این موضوع حوزه کاری معاونت بازاریابی و فروش در شرکت مخابرات فعالیت خود را با جدیت تمام شروع کرد و این مدیریت نیز پشتیبانی فعالیت‌ها را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید جمال الدین سلطانزاده درجمع روسای ادارات سه شهرستان به همراه کارکنان و پرسنل ذیربط و ۸۰ تن از مسئولین و کارگزاران دفا‌تر پیشخوان دولت شهری و ict روستایی افزود: دفا‌تر خدماتی باید علاوه بر ارائه خدمات مشترکین بحثفروش و بازاریابی را مورد توجه خاص قرار دهند و از آنجا که عمده دفا‌تر بیشترین درآمد خود را از محل فعالیت‌های مخابرات کسب می‌نمایند ضروری است با رویکردهای جدید نیز آشنا و در جذب مشتری تلاش مضاعف نمایند.

وی در خصوص معیار‌ها و تقسیم بازار و ضوابط فروش و استراتژی بازاریابی یکسان، متفاوت، متمرکز و جایگاه یابی در بازار و روش جایگاه یابی گفت: مشتری مداری، تکریم و حفظ مشتریان اصل اساسی در مخابرات است.

در پایان این مراسم؛ به پنج تن از مسئولین دفا‌تر خدماتی از شهرستانهای سمیرم و دهاقان که بیشترین امتیاز عملکردی را کسب کردند لوح تقدیر اهدا شد.

همچنین مسئولان همراه اول پیرامون مسائل و مشکلات وعملکردهای دفاترمسائلی را مطرح و مفهوم مشتری مداری را یکی از راهکارهای مناسب و مثبت و مطلوب دانستند.

استان اصفهان اصفهان تلفن جامعه درآمد دولت شاخص شهری و روستایی مخابرات سیاست
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر