خبرگزاری کار ایران

با تلاش راهداران صورت گرفت؛

نجات 100 مسافر گرفتار کولاک در محور ایرانخواه - تکاب

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۳۱

بیش از 100 مسافر گرفتار در برف و کولاک شدید در محور تکاب - ایرانخواه با تلاش راهداران نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، کاظم پاشایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با اعلام این خبر افزود: این مسافران در بیش از 50 خودروی‌سواری، باری و مینی بوس و در 15 کیلومتری محور تکاب - دو راهی ایرانخواه گرفتار برف و کولاک شده بودند.

وی بیان کرد: راهداران بلافاصله به گردنه‌های سخت گذر این محور اعزام شدند و مسیرهای مسدود را با وجود کولاک شدید بازگشایی کردند.

پاشایی با بیان اینکه هیچ یک از این خودروها از مسیر خارج نشده بود، اظهار کرد: مسافران گرفتار در برف و کولاک در محور ایرانخواه پس از بازگشایی محور توسط راهداران در صحت و سلامت کامل به مسیر خود ادامه دادند.

به گفته وی با توجه به تداوم کولاک شدید در محور تکاب - ایرانخواه، رانندگان از تردد غیرضروری و شبانه در این محور خودداری کنند و در صورت تردد نیز زنجیر چرخ، سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی گفت: مسافران برای تردد در محور تکاب - شاهین دژ نکات ایمنی و توصیه های راهداری را جدی بگیرند و پیش از تردد در این محور از وضع جاده اطلاع پیدا کنند.

میزان بارش برف در مناطق شهری تکاب 10 سانتیمتر و در مناطق روستایی 30 سانتی متر اعلام شده است.

شهرستان کوهستانی تکاب با 80 هزارنفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و جاده‌های سخت گذر و برف گیری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز