خبرگزاری کار ایران

در پی برودت شدید هوا و یخبندان؛

مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی تعطیل شدند/ تاخیر در شروع به کار دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۶۷۴

در پی برودت شدید هوا و یخبندان، مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی تعطیل شدند و دانشگاه ها فعالیت خود را با تاخیر آغاز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، براساس اطلاعیه شماره یک روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز دوشنبه  ۹ بهمن ماه ۹۶ به‌علت بارش برف و برودت هوا در نوبت قبل از ظهر در اردبیل، خلخال، کوثر، سرعین، نمین، نیر، ارشق، شاهرود و هیر تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

همچنین در گرمی، مشگین‌شهر، انگوت و لاهرود پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. در بیله‌سوار، پارس‌آباد و جعفرآباد پیش دبستانی تعطیل و ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

همچنین براساس اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به برودت شدید هوا و یخبندان ساعت اداری دانشگاه محقق اردبیلی در اردبیل، نمین و مشگین‌شهر فردا(دوشنبه ۹ بهمن) از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود. 

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به‌دلیل برودت شدید هوا، ساعت اداری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل فردا (دوشنبه ۹ بهمن) از ساعت 9 صبح شروع می‌شود.

همچنین دانشگاه پیام نور استان اردبیل اعلام کرد با توجه به بارش برف و برودت هوا، ساعت اداری تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل به جز واحدهای پارس‌آباد و بیله‌سوار، فردا دوشنبه 9 بهمن 96 با دو ساعت تآخیر شروع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز