خبرگزاری کار ایران

قادر تقی‌زاده:

مراکز اقامتی اردبیل استاندارد سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۸۹

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از استانداردسازی مراکز اقامتی و هتل ها در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، قادر تقی زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: ضوابط و مقررات مرتبط با استانداردسازی هتل ها و مراکز اقامتی ابلاغ شده است.
وی افزود: استانداردسازی 9 هتل در دستور کار بوده و در نظر داریم تا تعطیلات تابستانی سال آینده بخش اعظمی از مراکز اقامتی استاندارد شود.
به گفته تقی زاده در راستای استانداردسازی امکانات و تجهیزات و همچنین نوسازی ساختمان ها تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: علاوه بر این دوره های آموزشی ویژه مدیران مراکز اقامتی برگزار می شود تا با جدیدترین شیوه های مدیریتی در حوزه کاری خود آشنا شوند.
وی با بیان اینکه تمدید پروانه فعالیت مراکز اقامتی منوط به سپری کردن دوره های آموزشی است، اضافه کرد: این مهم منجر به کیفیت بخشی خدمات مراکز اقامتی خواهد شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد:  استان اردبیل با دارا بودن 223 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، متل، میهمانپذیر و کمپ به لحاظ تعداد مراکز اقامتی رتبه سوم و از نظر تعداد تخت رتبه ششم را در کشور دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز