خبرگزاری کار ایران

زارع در گفت‌وگو با ایلنا:

کار کمیته کارشناسی تلفیق بودجه، رضایتبخش است/گزارشی از تحقیق و تفحص مالی شهرداری گذشته ارایه نشده

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۸۲

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای‌شهر کرج ضمن ابراز رضایت از عملکرد کمیته کارشناسی تلفیق بودجه سال 97، افزود: انتخاب و انعقاد قرارداد با موسسه حسابرسی، دلایل تاخیر در ارایه گزارش تحقیق و تفحص شهرداری سابق است. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع اظهار داشت: تا کنون 2 جلسه از جلسات کمیسیون تلفیق، تشکیل شده و با توجه به مصوبات آخرین جلسه، مقرر شد کمیته کارشناسی، مبانی کار را دنبال کند.

وی با یادآوری اینکه از چهارشنبه گذشته جلسات این کمیته، تمام وقت، تشکیل شده به دو هدف تشکیل آن، اشاره و تصریح کرد: نظم در بودجه و تنظیم آن بر اساس ظرفیت‌های واقعی شهرداری، موارد مهمی است که دنبال می شود. 

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر کرج، گفت: تمام تلاش ما بر این است که توسعه شریانی فعالیت های عمرانی به صورت ویژه در متمم بودجه، پیش‌بینی شود. خروجی کار، هرچند به دلیل مشکلات موجود، سخت و زمان بر است و کار کارشناسی بسیاری می طلبد ولی امیدواریم با تدبیر بررسی متمم، مبنای درستی در بودجه سال آینده داشته باشیم.

وی با ابراز رضایت از جلسات کمیته کارشناسی، گفت: جلسات به صورت فشرده و مرتب برگزار می شود و به صورت ویژه و با حضور کارشناسان و مشاوران عالی مالی، مباحث را به صورت کارشناسی دنبال می کنیم.

زارع افزود: خوشبختانه تا کنون روند خوبی داشتیم و امیدواریم با همین دقت، کار پیش رفته و بودجه نظامندی، داشته باشیم.

عضو شورای‌شهر در ارتباط با دلایل طولانی شدن جلسات کمیته، اظهار داشت: قرار بود این جلسات در 5 روز کاری به پایان برسد اما ما هیچ تعجیلی نداریم چراکه تلفیق بودجه کار کارشناسی شده را می طلبد. لازم است بند به بند را کارشناسان دنبال کنند. اگرچه روند کار، زمان بر، ولی اگر نتایج رضایتبخش باشد، برای ما ارزشمند است.

زارع در پاسخ به سوال دلایل غیبت 5 عضو شورا و کنسل شدن جلسه روز یکشنبه 24 دی، نظری ارایه نکرد.

خبرنگار این رسانه موضوع تحقیق و تفحص مالی شهرداری گذشته را پیگیری کرد و زارع در پاسخ به دلایل عدم ارایه گزارش بعد از طی زمان مقرر، گفت: متاسفانه پروسه انتخاب و گزینه انعقاد قرارداد با موسسه حسابرسی طولانی شد و تا کنون گزارشی برای ارایه آماده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز